Osvětlení pokojů v bytě nebo domě je možná důležitější, než si myslíte. Obecně platí, že když máte dobře vyřešené osvětlení, celý dům vypadá o mnoho lépe. Schválně se večer zaměřte na to, jak máte pokoje osvětlené. A zkuste se vžít do role potencionálního kupce. Nešlo by místnosti osvětlit lépe? Když prodáváte svou nemovitost, chcete ji přece ukázat v tom nejlepším světle.
Investice do vylepšení osvětlení není nijak závratná. Pozvěte si někoho, kdo má cit a osvětlení rozumí, třeba vám navrhne jen jednoduché změny, které zvýší v očích kupců cenu vaši nemovitosti i dost výrazně. Když totiž hlavně v zimních měsících probíhají některé prohlídky nemovitosti večer nebo za šera, osvětlení domu hraje velkou roli.
Když už nechcete osvětlení měnit, zkontrolujte alespoň to, že všechna světla fungují, a lustry i kryty světel umyjte. Když některé světlo nefunguje, vyměňte žárovku, případně nechte opravit samotnou objímku. Osvětlení nemovitosti opravdu hraje velkou roli, dokáže zútulnit dům, který někdy vypadá ještě lépe než za denního světla.
Když se o osvětlení budete bavit s makléřem, který prodává nemovitosti dnes a denně, zjistíte, že většina lidí tento zdánlivý detail podceňuje. Když je však nemovitost perfektně osvícená, prodává se mnohem lépe, a hlavně si může prodávající říct o vyšší cenu. Když oslovíte před prodejem realitní kancelář a budete řešit, jestli investovat do home stagingu (příprava nemovitosti k prodeji), schválně se zeptejte na osvětlení. Zkušený makléř vám poradí i s tím, jestli se vyplatí do něj před prodejem investovat.
5.4.2021
Zprostředkováním prodeje či pronájmu nemovitostí se zabývám od roku 1997. Profesi realitního makléře jsem si zvolil proto, že rád komunikuji s lidmi a témata související s realitami jsou mým dlouholetým koníčkem.
Spolehlivě vás provedu celým procesem prodeje, koupě či pronájmu nemovitosti, zajistím pro vás nejvýhodnější podmínky a budu vám v této zásadní životní etapě po celou dobu oporou.
Ve své práci využívám veškerých možností moderního světa a moderních technologií – samotné přípravě nemovitosti na prodej věnuji náležitou péči.
Pracuji s moderními marketingovými nástroji, jako jsou videoprohlídky, záběry z dronů, prezentace a prodej nemovitosti přes sociální sítě, placené kampaně na internetových vyhledavačích anebo profesionální „home staging“.
Spolupracuji s profesionály ve svém oboru – s designéry, fotografy, grafiky, advokáty a hypotečními poradci, abych svým klientům nabídnul vždy prvotřídní servis.
Spokojený klient je vždy mojí prioritou. Odbornost, léta zkušeností, profesionální spolupráce a individuální přístup ke každému případu, to jsou mé silné stránky.