Když prodáváte nemovitost, nejspíše budete spolupracovat s realitní kanceláří. Makléři mají různé způsoby propagace a jedním z nich je i oslovení sousedů. To můžete využít, i když budete z nějakého důvodu zkoušet prodat nemovitost sami. Oslovit sousedy určitě smysl má. Dříve bylo oslovení sousedů velmi časté a přinášelo úspěch, dnes už tak účinné není, vše se přesouvá do online prostředí, ale přesto se to může podařit. Pravdou je, že sousedé znají perfektně lokalitu a třeba si budou chtít blízko sebe nechat nastěhovat někoho z rodiny nebo třeba dobré přátele.
Sousedská propagace se realizuje nejčastěji prostřednictvím letáku do schránek sousedních domů, případně pomocí informačních plakátů na vývěskách. Můžete se dát také se sousedy přímo do řeči a dát tak nenásilnou formou vědět, že chcete byt nebo dům prodat. Může se stát, že se ta informace sama rozšíří, a zájemce se na vás nečekaně obrátí sám.
Vztahy se sousedy je dobré udržovat minimálně neutrální. Sice se říká, že nejlepší soused je žádný soused, ale v praxi sousedy máme. V žádném případě jim nedělejte naschvály či zbytečné problémy. Nejen, že se vám s dobrými sousedskými vztahy bude lépe bydlet, ale až jednou budete chtít svůj dům nebo byt prodat, tak vám zase nebudou sousedé házet klacky pod nohy.
Statisticky navíc platí, že nemovitost nejčastěji koupí zájemce z nejbližšího okolí, cca do 15 km.
4.3.2021
Zprostředkováním prodeje či pronájmu nemovitostí se zabývám od roku 1997. Profesi realitního makléře jsem si zvolil proto, že rád komunikuji s lidmi a témata související s realitami jsou mým dlouholetým koníčkem.
Spolehlivě vás provedu celým procesem prodeje, koupě či pronájmu nemovitosti, zajistím pro vás nejvýhodnější podmínky a budu vám v této zásadní životní etapě po celou dobu oporou.
Ve své práci využívám veškerých možností moderního světa a moderních technologií – samotné přípravě nemovitosti na prodej věnuji náležitou péči.
Pracuji s moderními marketingovými nástroji, jako jsou videoprohlídky, záběry z dronů, prezentace a prodej nemovitosti přes sociální sítě, placené kampaně na internetových vyhledavačích anebo profesionální „home staging“.
Spolupracuji s profesionály ve svém oboru – s designéry, fotografy, grafiky, advokáty a hypotečními poradci, abych svým klientům nabídnul vždy prvotřídní servis.
Spokojený klient je vždy mojí prioritou. Odbornost, léta zkušeností, profesionální spolupráce a individuální přístup ke každému případu, to jsou mé silné stránky.