Když makléř zprostředkovává nákup, prodej a pronájem nemovitostí, obvykle se zaměřuje na jednu domovskou lokalitu (expertní oblast). A tuto lokalitu by měl co nejlépe znát. Jeho klienti totiž spoléhají nejen na jeho zkušenosti, schopnosti a odbornost, ale právě také na znalost zdejší lokality. Když makléř místo perfektně zná, poradí vám s různými detaily, řekne výhody a nevýhody jednotlivých čtvrtí, dokáže vám najít to, co hledáte.
Makléř se může zaměřit na různě velké teritorium. Někdo se specializuje pouze na část Prahy, jiný pokryje celé Brno, a další zná třeba celý Jihomoravský kraj. To záleží hlavně na tom, jak dlouho v daném místě člověk žije, a hlavně působí jako makléř. Znalost dané lokality je pro makléře velkou výhodou, získává si tak důvěru klientů, a hlavně může mnohem lépe poskytovat své služby.
Kromě toho, že vám makléř pomůže prodat rychle a výhodně vaši nemovitost, může vám také najít spolehlivé nájemníky nebo pomoci vybrat nemovitost ke koupi. Díky znalosti lokality vám poradí s výběrem konkrétního místa třeba v případě, že hledáte stavební pozemek blízko přírody, ale zároveň s dobrou dostupností do města, nebo když chcete sehnat byt v klidné čtvrti, ale město samotné ještě neznáte. Mít na své straně zkušeného lokálního makléře je prostě velká výhoda.
Znalost daného místa znamená i to, že vás může makléř od nákupu nemovitosti v některých čtvrtích spíše odradit, což upřímný a férový makléř udělá, když je na vaší straně. Taková rada má nakonec pro investora cenu zlata. A věřte tomu, že když už vás od nějaké lokality makléř odrazuje, má k tomu pádný důvod, který vám samozřejmě vysvětlí.
24.5.2021
Zprostředkováním prodeje či pronájmu nemovitostí se zabývám od roku 1997. Profesi realitního makléře jsem si zvolil proto, že rád komunikuji s lidmi a témata související s realitami jsou mým dlouholetým koníčkem.
Spolehlivě vás provedu celým procesem prodeje, koupě či pronájmu nemovitosti, zajistím pro vás nejvýhodnější podmínky a budu vám v této zásadní životní etapě po celou dobu oporou.
Ve své práci využívám veškerých možností moderního světa a moderních technologií – samotné přípravě nemovitosti na prodej věnuji náležitou péči.
Pracuji s moderními marketingovými nástroji, jako jsou videoprohlídky, záběry z dronů, prezentace a prodej nemovitosti přes sociální sítě, placené kampaně na internetových vyhledavačích anebo profesionální „home staging“.
Spolupracuji s profesionály ve svém oboru – s designéry, fotografy, grafiky, advokáty a hypotečními poradci, abych svým klientům nabídnul vždy prvotřídní servis.
Spokojený klient je vždy mojí prioritou. Odbornost, léta zkušeností, profesionální spolupráce a individuální přístup ke každému případu, to jsou mé silné stránky.