Práce makléře není pro každého. Možná se lidem zdá, že si své peníze ani moc nezaslouží, ale pracovat jako makléř je především dřina. Makléři si mohou sami organizovat svůj čas, což je skvělá výhoda, ale zároveň musí být zodpovědní a pracovití. Ti úspěšní pracují prakticky od rána do večera, velmi často i o víkendech. Aby byli makléři úspěšní, zároveň je práce musí bavit. A když k tomu přidáte dobrý pocit z toho, že pomáháte lidem prodávat nemovitosti nebo zajišťovat bydlení, můžete být i jako makléř naplnění.
Makléři se musí neustále vzdělávat, učit se nové dovednosti, sledovat vývoj technologií, jednat s nejrůznějšími lidmi. Není to moc práce pro introverty. Velkou výhodou práce makléře je i skutečnost, že tady moc není stereotyp, každý den je jiný. Práce na počítači, prohlídky nemovitostí, setkávání s lidmi, studium, návštěvy úřadů, telefonáty… Makléř se nenudí a pořád má co dělat.
Kdo se chce jako makléř ve velké konkurenci prosadit, musí na sobě pracovat. Velmi důležitá je pracovitost a disciplína. Většina makléřů se nikdy nenudí, spíše nestíhá. Tady je důležitý řád, disciplína a dobrá organizace práce. Není prostor pro zahálku a prokrastinaci. Úspěšní makléři jsou opravdu ti pracovití.
Na trhu nemovitostí je spousta realitních kanceláří. Začínající makléři si vybírají, se kterou realitkou budou spolupracovat. Když si makléř vybere spolupráci se značkou REMAX Delux, získává jako bonus světovou známost značky jako lídra na realitním trhu, naprostou profesionalitu makléřů a důvěru, kterou klienti mohou v makléře jako nositele této značky mít.
1.9.2020
Zprostředkováním prodeje či pronájmu nemovitostí se zabývám od roku 1997. Profesi realitního makléře jsem si zvolil proto, že rád komunikuji s lidmi a témata související s realitami jsou mým dlouholetým koníčkem.
Spolehlivě vás provedu celým procesem prodeje, koupě či pronájmu nemovitosti, zajistím pro vás nejvýhodnější podmínky a budu vám v této zásadní životní etapě po celou dobu oporou.
Ve své práci využívám veškerých možností moderního světa a moderních technologií – samotné přípravě nemovitosti na prodej věnuji náležitou péči.
Pracuji s moderními marketingovými nástroji, jako jsou videoprohlídky, záběry z dronů, prezentace a prodej nemovitosti přes sociální sítě, placené kampaně na internetových vyhledavačích anebo profesionální „home staging“.
Spolupracuji s profesionály ve svém oboru – s designéry, fotografy, grafiky, advokáty a hypotečními poradci, abych svým klientům nabídnul vždy prvotřídní servis.
Spokojený klient je vždy mojí prioritou. Odbornost, léta zkušeností, profesionální spolupráce a individuální přístup ke každému případu, to jsou mé silné stránky.