Makleřina je oblíbené podnikání ve světě, spousta lidí to chce vyzkoušet. Faktem je, že uspěje jen zlomek makléřů. Drtivá většina do roka skončí (více než 75 %). Jedním z důvodů je i skutečnost, že makléři začnou obvykle vydělávat až po několika měsících. První měsíce se totiž učí, vzdělávají a získávají zkušenosti. Když chce totiž někdo prodat nemovitost, těžko ji svěří do rukou úplnému začátečníkovi.
Když to makléř myslí vážně, musí být připraven do sebe ze začátku něco investovat. Než se začne jako makléř živit, je potřeba investovat do školení, kurzů, zkoušek a také do vlastní propagace. Když do toho jde naplno, do plusu se obvykle dostane už po několika měsících. Když začínáte sám, nemáte prakticky šanci. Nejlepší je začít pod známou značkou.
Makléř potřebuje na začátku mentora, staršího a zkušenějšího učitele, který ho zasvětí do světa realit. Tady pomůže začít pod známou značkou, jako je například REMAX. I přesto bude období na začátku kariéry spíše ztrátové. Důležité je vybrat si správnou realitní kancelář, kterou vede člověk, který sám reality dělal a začínal jako běžný makléř. Kancelář, kde se vám budou skutečně každý den věnovat několik prvních měsíců vašeho podnikání!
Možná se to nezdá, ale když jede makléř sám na sebe, má dost vysoké náklady. Zadarmo to nemá ani jako člen realitní kanceláře. Mezi hlavní náklady patří vzdělávání, právní podpora, profesionální fotograf, webová prezentace, placená inzerce, náklady na cestování apod. S většinou těchto nákladů pomůže právě profesionální realitní kancelář, proto je mnohem jednodušší začít jako makléř pod křídly jedné z nich. Tak co, chcete se stát makléřem i vy?
5.11.2020
Zprostředkováním prodeje či pronájmu nemovitostí se zabývám od roku 1997. Profesi realitního makléře jsem si zvolil proto, že rád komunikuji s lidmi a témata související s realitami jsou mým dlouholetým koníčkem.
Spolehlivě vás provedu celým procesem prodeje, koupě či pronájmu nemovitosti, zajistím pro vás nejvýhodnější podmínky a budu vám v této zásadní životní etapě po celou dobu oporou.
Ve své práci využívám veškerých možností moderního světa a moderních technologií – samotné přípravě nemovitosti na prodej věnuji náležitou péči.
Pracuji s moderními marketingovými nástroji, jako jsou videoprohlídky, záběry z dronů, prezentace a prodej nemovitosti přes sociální sítě, placené kampaně na internetových vyhledavačích anebo profesionální „home staging“.
Spolupracuji s profesionály ve svém oboru – s designéry, fotografy, grafiky, advokáty a hypotečními poradci, abych svým klientům nabídnul vždy prvotřídní servis.
Spokojený klient je vždy mojí prioritou. Odbornost, léta zkušeností, profesionální spolupráce a individuální přístup ke každému případu, to jsou mé silné stránky.