Plastová, dřevěná nebo hliníková okna?

Když kupujete nemovitost, když stavíte dům, nebo ho jen rekonstruujete, možná budete řešit i to, jaká by měl mít okna. V praxi se nejčastěji používají okna plastová, dřevěná nebo hliníková. V tomto článku se podíváme na výhody a nevýhody těchto oken.

Plastová okna jsou nejčastější

Moderní plastová okna jsou nejčastějším řešením. Mají vysokou kvalitu, dlouhou životnost, můžete si vybírat ze stovek různých odstínů, dekorů a barevných kombinací, kdy nakonec plastové okno vypadá jako dřevěné, a to za mnohem příznivější cenu a bez nutnosti údržby. Plastová okna dnes u běžných rodinných domů a bytů jednoznačně převládají. A nezáleží na tom, jestli se vyrábějí z recyklátu nebo prvoplastu.

Dřevěná okna k dřevostavbám

Dřevostavby jsou dnes také na vzestupu. Spousta lidí doplní dřevostavbu ekonomičtějšími plastovými okny, ale dřevo je prostě přírodní materiál, takže se pravá dřevěná okna k dřevostavbě logicky hodí nejlépe. Jsou sice dražší než plastová a potřebují i nějakou údržbu, ale když už si postavíte srub nebo roubenku, dřevěná okna jsou zde samozřejmě na místě.

Hliníková okna pro komerční budovy

Hliníková okna jsou nejdražší, ale zároveň nejkvalitnější. Do kanceláří, administrativních budov, komerčních objektů i jinde se samozřejmě hodí. Ne každý si je však chce dovolit, i když jejich životnost je nejdelší a v moderních budovách vypadají velmi elegantně. Hliníkové profily jsou navíc ideální pro velké prosklené stěny, které jsou také stále oblíbenější.

Jaká okna volíte vy? Ekonomicky nejvýhodnější plastová okna, krásná dřevěná okna nebo moderní hliníková okna?

20.5.2021

O mně

Zprostředkováním prodeje či pronájmu nemovitostí se zabývám od roku 1997. Profesi realitního makléře jsem si zvolil proto, že rád komunikuji s lidmi a témata související s realitami jsou mým dlouholetým koníčkem.

 

Spolehlivě vás provedu celým procesem prodeje, koupě či pronájmu nemovitosti, zajistím pro vás nejvýhodnější podmínky a budu vám v této zásadní životní etapě po celou dobu oporou.

 

Ve své práci využívám veškerých možností moderního světa a moderních technologií – samotné přípravě nemovitosti na prodej věnuji náležitou péči.

 

Pracuji s moderními marketingovými nástroji, jako jsou videoprohlídky, záběry z dronů, prezentace a prodej nemovitosti přes sociální sítě, placené kampaně na internetových vyhledavačích anebo profesionální „home staging“.

 

Spolupracuji s profesionály ve svém oboru – s designéry, fotografy, grafiky, advokáty a hypotečními poradci, abych svým klientům nabídnul vždy prvotřídní servis.

 

Spokojený klient je vždy mojí prioritou. Odbornost, léta zkušeností, profesionální spolupráce a individuální přístup ke každému případu, to jsou mé silné stránky.

Certifikáty

Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.