Podle čeho vybrat střešní krytinu

Když vybíráte typ střešní krytiny, jedním z důležitých parametrů je i design výsledné střechy. Asi máte určitou představu, ale ideální je probrat výběr i s odborníkem. V tomto článků se podíváme na různé aspekty a faktory, které byste měli při výběru střešní krytiny zohlednit:

  • Cena střešní krytiny. Nehledejte nejlevnější řešení, abyste nekoupili nekvalitní střechu, kterou budete do deseti let rekonstruovat. Logicky však platí, že čím dražší střešní krytina, tím je obvykle kvalitnější.
  • Sklon střechy. V technických listech konkrétních střešních krytin je uvedeno, jaký je minimální a bezpečný sklon střechy, při kterém je možné střešní krytinu ještě na střechu položit.
  • Celkový vzhled střechy. Podívejte se na fotky a vizualizace, jak bude daná střešní krytina na střeše vašeho domu vypadat.
  • Složitost střechy. Vyberte takovou střešní krytinu, která se hodí na tvar a složitost vaší střechy.
  • Jaké jsou střechy v okolí. Bylo by určitě fajn, aby vaše střecha zapadala mezi ostatní střechy v zástavbě. Nejlepší je vybrat takovou krytinu, která se okolním střechám alespoň trochu podobá.
  • Klimatické podmínky. Střešní krytinu si vybíráme i podle toho, v jakých klimatických podmínkách se náš dům nachází.
  • Délka záruky. Životnost a délka záruky jsou dalším důležitým faktorem, který může být ve finále rozhodující.
  • Při rekonstrukci je důležitá váha krytiny. Když budete řešit rekonstrukci střechy, nová krytina by neměla být těžší než stávající krytina, aby nedocházelo k přetěžování střechy.

Nezapomněli jste na některý z důležitý parametr, aspekt nebo faktor výběru střešní krytiny? Ideálně se poraďte ještě s odborníkem, kterému důvěřujete!

13.7.2021

O mně

Zprostředkováním prodeje či pronájmu nemovitostí se zabývám od roku 1997. Profesi realitního makléře jsem si zvolil proto, že rád komunikuji s lidmi a témata související s realitami jsou mým dlouholetým koníčkem.

 

Spolehlivě vás provedu celým procesem prodeje, koupě či pronájmu nemovitosti, zajistím pro vás nejvýhodnější podmínky a budu vám v této zásadní životní etapě po celou dobu oporou.

 

Ve své práci využívám veškerých možností moderního světa a moderních technologií – samotné přípravě nemovitosti na prodej věnuji náležitou péči.

 

Pracuji s moderními marketingovými nástroji, jako jsou videoprohlídky, záběry z dronů, prezentace a prodej nemovitosti přes sociální sítě, placené kampaně na internetových vyhledavačích anebo profesionální „home staging“.

 

Spolupracuji s profesionály ve svém oboru – s designéry, fotografy, grafiky, advokáty a hypotečními poradci, abych svým klientům nabídnul vždy prvotřídní servis.

 

Spokojený klient je vždy mojí prioritou. Odbornost, léta zkušeností, profesionální spolupráce a individuální přístup ke každému případu, to jsou mé silné stránky.

Certifikáty

Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.