Pracovat z domu nebo si pronajmout kancelář?

Jestli pracujete jako OSVČ nebo máte malou firmu, případně jinak podnikáte a potřebujete pracovat na počítači, vyřizovat telefonáty a vůbec mít klid na práci, asi zvažujete, jestli pracovat z domu, využít coworking nebo si pronajmout kancelář. Všechny tři varianty mají své výhody a nevýhody.

Práce z domu

Práce z domu je příjemná v tom, že nic neplatíte, nemusíte nikam jezdit a využíváte pohodlí domova. Na druhou stranu můžete mít děti, které vás doma ruší, případně vám chybí ten pocit, že chodíte někam do práce. Je to individuální a každému vyhovuje něco jiného.

Pronájem kanceláře

Když si pronajmete kancelář, máte své pevné pracovní místo. Máte tam úplný klid, lépe se tam soustředí, nikdo vám tam nechodí, a vy máte jednoznačně pocit, že když přijdete do kanceláře, jste v práci. Navíc se tam dají dělat i případné schůzky s klienty či jinými lidmi, což doma někdy tak dobře nejde.

Coworking

Je tady ještě další varianta, tzv. coworking, což je sdílená kancelář. Coworkingová centra nebo jednoduše místa, která coworking nabízejí, jsou už ve spoustě měst, možná i v tom vašem. Sdílené kanceláře jsou levnější, potkáte tam i další lidi, takže nebudete tak osamělí, ale zase tam není takový klid. Opět platí, že coworking není pro každého.

V Brně i v jiných městech dnes není problém si kancelář pronajmout. Určitě s pomocí makléře najdete i takovou, která vám bude vyhovovat cenou, velikostí i lokalitou.

20.8.2021

O mně

Zprostředkováním prodeje či pronájmu nemovitostí se zabývám od roku 1997. Profesi realitního makléře jsem si zvolil proto, že rád komunikuji s lidmi a témata související s realitami jsou mým dlouholetým koníčkem.

 

Spolehlivě vás provedu celým procesem prodeje, koupě či pronájmu nemovitosti, zajistím pro vás nejvýhodnější podmínky a budu vám v této zásadní životní etapě po celou dobu oporou.

 

Ve své práci využívám veškerých možností moderního světa a moderních technologií – samotné přípravě nemovitosti na prodej věnuji náležitou péči.

 

Pracuji s moderními marketingovými nástroji, jako jsou videoprohlídky, záběry z dronů, prezentace a prodej nemovitosti přes sociální sítě, placené kampaně na internetových vyhledavačích anebo profesionální „home staging“.

 

Spolupracuji s profesionály ve svém oboru – s designéry, fotografy, grafiky, advokáty a hypotečními poradci, abych svým klientům nabídnul vždy prvotřídní servis.

 

Spokojený klient je vždy mojí prioritou. Odbornost, léta zkušeností, profesionální spolupráce a individuální přístup ke každému případu, to jsou mé silné stránky.

Certifikáty

Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.