Zajímavou možností, jak se finančně zajistit na stáří, je investovat do nemovitostí. Ceny nemovitostí dlouhodobě rostou. Když však nemáte spoustu milionů, těžko nakoupíte třeba několik bytů v Brně či dokonce v Praze. Můžete si však vyhlídnout starou chalupu ve špatném stavu, ale ve skvělé lokalitě. Opravit ji a pronajímat. Taky to nebude zadarmo, ale rozhodně je to levnější varianta než byty v Praze. A navíc tak získáte místo i pro svou rekreaci.
Lokalita je v takovém případě opravdu základ úspěchu. Musí se líbit vám i potencionálním hostům. Stačí najít fajn lokalitu, třeba na horách a máte vyhráno. Krkonoše, Vysočina, Jeseníky, Pálava, Šumava... v Česku je spousta krásných míst. Když pak najdete vhodný objekt, můžete začít plánovat rekonstrukci.
Aby se chalupa dobře pronajímala, je důležité ji dobře dispozičně vyřešit a také vybavit. Více ložnic, společenská místnost s krbem, praktická kuchyňka, ideálně i zahrada, kde si mohou hrát děti a dospělí zase grilovat. Co se vybavení týče, tak by mělo být bytelné a praktické, když skupiny kamarádů přijedou na dovolenou, někdy to bývá divoké, tak aby vybavení vydrželo =)
Když budete hledat vhodný objekt, ideální je oslovit lokální realitní kancelář, která vám s hledáním pomůže. Přece jen se dostane k více nabídkám, a když se nějaká nová objeví, okamžitě vás bude informovat. A je jasné, že u nákupu realit právě rychlá reakce hraje velkou roli. Kromě toho vás realitka bezpečně provede celým procesem nákupu nemovitosti a pomůže vám ho dotáhnout do konce.
6.12.2021
Zprostředkováním prodeje či pronájmu nemovitostí se zabývám od roku 1997. Profesi realitního makléře jsem si zvolil proto, že rád komunikuji s lidmi a témata související s realitami jsou mým dlouholetým koníčkem.
Spolehlivě vás provedu celým procesem prodeje, koupě či pronájmu nemovitosti, zajistím pro vás nejvýhodnější podmínky a budu vám v této zásadní životní etapě po celou dobu oporou.
Ve své práci využívám veškerých možností moderního světa a moderních technologií – samotné přípravě nemovitosti na prodej věnuji náležitou péči.
Pracuji s moderními marketingovými nástroji, jako jsou videoprohlídky, záběry z dronů, prezentace a prodej nemovitosti přes sociální sítě, placené kampaně na internetových vyhledavačích anebo profesionální „home staging“.
Spolupracuji s profesionály ve svém oboru – s designéry, fotografy, grafiky, advokáty a hypotečními poradci, abych svým klientům nabídnul vždy prvotřídní servis.
Spokojený klient je vždy mojí prioritou. Odbornost, léta zkušeností, profesionální spolupráce a individuální přístup ke každému případu, to jsou mé silné stránky.