Proč mít na zahradě raději koupací jezírko než bazén

Když dojde na téma "bazén nebo jezírko", najdou se zastánci obou variant. Obě varianty jsou totiž dost rozdílné. Začněme pořizovacími náklady, ty jsou zhruba podobné. V obou se můžete koupat a tím asi veškerá podobnost končí. Dále se v článku zaměříme spíše na výhody jezírka z pohledu někoho, kdo preferuje tuto přirozenější variantu před umělým bazénem s chlorovanou vodou.

Abyste si mohli dovolit nechat postavit koupací jezírko, budete kromě peněz potřebovat i dostatek prostoru na zahradě. Jezírko může mít jakýkoliv tvar, ale nejlepší je, když je tvar celkem nepravidelný, jezírko má hlubokou část, kde se koupete i plytkou část, kde jsou rostliny, které vody čistí. Jako estetika i příjemný zvuk vody se často používá potůček s kaskádami či malým vodopádem. Když se voda hýbe, lépe se čistí.

Jezírko se dá postavit různými způsoby a technologiemi, ale základem je čerpadlo, které žene vodu do filtrace, odkud voda může téct samospádem zpět do jezírka, dále se používá speciální fólie, různé hadice, dnová výpusť, skimmer, čerpadlová šachta, UV lampa a další technologie. Výsledek však může vypadat skvěle.

Jezírko je svým způsobem umělecké dílo, kde se používají kameny, kačírek, ideálně i dřevěné molo. Kromě vodních rostlin je krásné, když se upraví a osází i okolí jezírka. Ve výsledku jezírko pročistí i vzduch na zahradě, přiláká vážky, motýly a vůbec život.

Údržba jezírka je jednoduchá, přesně vám ji vysvětlí stavitel, ale obecně stačí jednou za čas vypustit kal z filtrace, případně na podzim vybírat listí podběrákem nebo jednou ročně jezírko vysát speciálním vysavačem, což vám může udělat i firma, která jezírko stavěla.

26.8.2021

O mně

Zprostředkováním prodeje či pronájmu nemovitostí se zabývám od roku 1997. Profesi realitního makléře jsem si zvolil proto, že rád komunikuji s lidmi a témata související s realitami jsou mým dlouholetým koníčkem.

 

Spolehlivě vás provedu celým procesem prodeje, koupě či pronájmu nemovitosti, zajistím pro vás nejvýhodnější podmínky a budu vám v této zásadní životní etapě po celou dobu oporou.

 

Ve své práci využívám veškerých možností moderního světa a moderních technologií – samotné přípravě nemovitosti na prodej věnuji náležitou péči.

 

Pracuji s moderními marketingovými nástroji, jako jsou videoprohlídky, záběry z dronů, prezentace a prodej nemovitosti přes sociální sítě, placené kampaně na internetových vyhledavačích anebo profesionální „home staging“.

 

Spolupracuji s profesionály ve svém oboru – s designéry, fotografy, grafiky, advokáty a hypotečními poradci, abych svým klientům nabídnul vždy prvotřídní servis.

 

Spokojený klient je vždy mojí prioritou. Odbornost, léta zkušeností, profesionální spolupráce a individuální přístup ke každému případu, to jsou mé silné stránky.

Certifikáty

Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.