Proč se uzavírá smlouva o budoucí kupní smlouvě

Smlouva o smlouvě budoucí v realitách, tak jako jinde, předchází podpisu kupní smlouvy nemovitosti. Nejčastěji se používá v případě, že kupující nemovitost nehradí z vlastních peněz, ale použije na nákup peníze od banky ve formě hypotéky. Když má kupující v ruce smlouvu o budoucí kupní smlouvě, banka to považuje za důkaz toho, na co klient peníze použije. Na druhé straně prodávající má záruku, že kupující z transakce nevycouvá.

Smlouva o budoucí kupní smlouvě je v podstatě závazek uzavřít do určité doby kupní smlouvu. Tato doba, stejně jako další náležitosti, je uvedena ve smlouvě. Pojďme se podívat, co všechno smlouva o budoucí kupní smlouvě obsahuje:

  • podmínky budoucí kupní smlouvy
  • termín, do kdy musí být kupní smlouva podepsána
  • označení smluvních stran
  • závazek uzavřít danou kupní smlouvu
  • případné sankce za nedodržení podmínek

Smlouva o smlouvě budoucí má mít logicky písemnou formu a chrání práva prodávajícího i kupujícího. Potvrzuje vůli nemovitost prodat, respektive koupit hned po zajištění financování. Když některá ze stran smlouvu poruší, tedy nebude uzavřena kupní smlouva podle dohodnutých podmínek, přicházejí sankce, které je potřeba zahrnout už do této smlouvy o smlouvě budoucí.

Smlouva o budoucí kupní smlouvě se velmi často uzavírá také s developery, kteří dům teprve staví. Tady určitě spolupracujte s realitní kanceláří, která vás nákupem bezpečně provede.

29.7.2021

O mně

Zprostředkováním prodeje či pronájmu nemovitostí se zabývám od roku 1997. Profesi realitního makléře jsem si zvolil proto, že rád komunikuji s lidmi a témata související s realitami jsou mým dlouholetým koníčkem.

 

Spolehlivě vás provedu celým procesem prodeje, koupě či pronájmu nemovitosti, zajistím pro vás nejvýhodnější podmínky a budu vám v této zásadní životní etapě po celou dobu oporou.

 

Ve své práci využívám veškerých možností moderního světa a moderních technologií – samotné přípravě nemovitosti na prodej věnuji náležitou péči.

 

Pracuji s moderními marketingovými nástroji, jako jsou videoprohlídky, záběry z dronů, prezentace a prodej nemovitosti přes sociální sítě, placené kampaně na internetových vyhledavačích anebo profesionální „home staging“.

 

Spolupracuji s profesionály ve svém oboru – s designéry, fotografy, grafiky, advokáty a hypotečními poradci, abych svým klientům nabídnul vždy prvotřídní servis.

 

Spokojený klient je vždy mojí prioritou. Odbornost, léta zkušeností, profesionální spolupráce a individuální přístup ke každému případu, to jsou mé silné stránky.

Certifikáty

Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.