Proč si v dnešní době koupit restauraci

Díky šílenství kolem koronaviru spousta restaurací v České republice znovu neotevře. Nikdo neví, jak se bude situace vyvíjet, ale už teď se v nabídce realitních kanceláří stále častěji objevují nabídky pronájmu nebo i prodeje restaurací. Je to logické. Na druhé straně, kdo by chtěl v této době restauraci koupit? Odpověď je celkem jednoduchá, investoři ve velkém kupují nemovitosti všech typů, takže mají zájem i o restaurace.

Restauraci znovu otevřít nebo předělat pro jiný účel

Vždy záleží samozřejmě na lokalitě, velikosti a stavu objektu restaurace, ale spousta investorů ráda nemovitost koupí a restauraci předělá tak, že nemovitost už bude sloužit jinému účelu. Mohou tam vzniknout nové bytové jednotky, kanceláře, sklady, obchody či jiné komerční prostory. Štamgasti nebudou rádi, ale spousta restaurací takto skončí.

Druhou variantou je restauraci jako nový majitel znovu otevřít. To je však vzhledem ke všem omezením trochu riskantní plán. Výhodou je to, že lidé jsou naučení do restaurace na daném místě chodit, možná budou chtít otevírající se restaurace podpořit. Dlouhá doba uzavření dává i možnost investovat do rekonstrukce objektu.

Když už však někdo dnes kupuje restauraci, obvykle s ní má jiné úmysly. To znamená předělat objekt k jinému využití. Faktem je, že je tady strašák velké inflace, takže investice do nemovitostí dávají absolutní smysl. A o bydlení bude zájem stále.

Chcete-li restauraci pronajmout, prodat nebo naopak koupit, ideálně oslovte lokální zkušenou realitní kancelář, která vás celým procesem bezpečně provede.

19.4.2021

O mně

Zprostředkováním prodeje či pronájmu nemovitostí se zabývám od roku 1997. Profesi realitního makléře jsem si zvolil proto, že rád komunikuji s lidmi a témata související s realitami jsou mým dlouholetým koníčkem.

 

Spolehlivě vás provedu celým procesem prodeje, koupě či pronájmu nemovitosti, zajistím pro vás nejvýhodnější podmínky a budu vám v této zásadní životní etapě po celou dobu oporou.

 

Ve své práci využívám veškerých možností moderního světa a moderních technologií – samotné přípravě nemovitosti na prodej věnuji náležitou péči.

 

Pracuji s moderními marketingovými nástroji, jako jsou videoprohlídky, záběry z dronů, prezentace a prodej nemovitosti přes sociální sítě, placené kampaně na internetových vyhledavačích anebo profesionální „home staging“.

 

Spolupracuji s profesionály ve svém oboru – s designéry, fotografy, grafiky, advokáty a hypotečními poradci, abych svým klientům nabídnul vždy prvotřídní servis.

 

Spokojený klient je vždy mojí prioritou. Odbornost, léta zkušeností, profesionální spolupráce a individuální přístup ke každému případu, to jsou mé silné stránky.

Certifikáty

Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.