Když si najmete makléře, určitě očekáváte, že bude stát na vaší straně! To znamená, že se snaží prodat vaši nemovitost za dohodnutou cenu. Co ale dělat v případě, že je jasné, že o vaši nemovitost je hodně zájemců? Možná jste cenu podhodnotili a vaši nemovitost bude možné prodat za výhodnějších podmínek. Tady hodně záleží na konkrétní realitní kanceláři.
Někteří makléři budou rádi, že mají splněno, a prodali by nejraději nemovitost hned prvnímu zájemci. Jiné realitky vidí, že zájemců je více, a pokusí se ze situace vytěžit maximum. To znamená, že uspořádají se zájemci jednoduchou aukci. Tato druhá varianta je pro majitele rozhodně výhodnější, protože může získat desítky i stovky tisíc navíc. A to by měl být i cíl makléře. U nás v RE/MAXu je toto samozřejmostí!
Prodej pomocí jednoduché aukce přichází v úvahu jen v případě, že máte více vážných zájemců. Obvykle se tito zájemci objeví rychle po vydání inzerátu. Když je zájemců více, může realitka během týdne provést nemovitostí všechny zájemce a domluvit s nimi následný termín aukce, kde se rozhodne, který zájemce a za jakých podmínek nemovitost nakonec koupí. Zkušená realitní kancelář zorganizuje takovou aukci tak, aby to zájemcům přišlo úplně přirozené.
Ne každá nemovitost přitáhne spousty zájemců. Důvodem může být vysoká cena, specifická nemovitost, stav nemovitosti nebo jednoduše málo atraktivní lokalita. Když se dlouho nikdo neozývá, a pak se objeví jeden zájemce, aukce moc nemá smysl. Prodávající je rád, že se někdo ozval a o nemovitost má zájem. V takovém případě je přirozené prodat nemovitost prvnímu zájemci a moc nevyčkávat a nečekat na zázrak.
Základem je profesionální přístup realitní kanceláře, proto se ještě před rozjetím prodeje na toto téma s makléřem pobavte.
26.8.2020
Zprostředkováním prodeje či pronájmu nemovitostí se zabývám od roku 1997. Profesi realitního makléře jsem si zvolil proto, že rád komunikuji s lidmi a témata související s realitami jsou mým dlouholetým koníčkem.
Spolehlivě vás provedu celým procesem prodeje, koupě či pronájmu nemovitosti, zajistím pro vás nejvýhodnější podmínky a budu vám v této zásadní životní etapě po celou dobu oporou.
Ve své práci využívám veškerých možností moderního světa a moderních technologií – samotné přípravě nemovitosti na prodej věnuji náležitou péči.
Pracuji s moderními marketingovými nástroji, jako jsou videoprohlídky, záběry z dronů, prezentace a prodej nemovitosti přes sociální sítě, placené kampaně na internetových vyhledavačích anebo profesionální „home staging“.
Spolupracuji s profesionály ve svém oboru – s designéry, fotografy, grafiky, advokáty a hypotečními poradci, abych svým klientům nabídnul vždy prvotřídní servis.
Spokojený klient je vždy mojí prioritou. Odbornost, léta zkušeností, profesionální spolupráce a individuální přístup ke každému případu, to jsou mé silné stránky.