Když dnes stavíte rodinný dům, určitě budete uvažovat o tom, že si na jižní, jihovýchodní či jihozápadní stranu necháte velká okna nebo dokonce celou prosklenou stěnu, odkud bude ideálně přístup na terasu. Orientace domu a oken je logicky při plánování projektu velmi důležitá. A právě sluneční paprsky jsou to, co hlavně v zimních měsících oceníme. Naopak severní strana může zůstat klidně i úplně bez oken.
Když koupíte starý dům, který vyžaduje rekonstrukci, právě zvětšení oken, prosklené dveře na terasu nebo i celé prosklené stěny budete nejspíše zvažovat. Je to trend i luxus, ale více slunečního světla v domě očividně zlepšuje atmosféru.
Okna, a hlavně ta velká okna jsou celkem drahá. I proto spousta lidí volí v některých částech domu fixní okna, která nemůžete otevírat. Taková okna jsou totiž třeba o polovinu levnější než klasická okna, která můžete otevírat. A když se zamyslíte, nejspíše zjistíte, že v některých místech budou taková fixní okna stačit. Ideální je nakombinovat okna tak, abyste v každé místnosti měli některé okno, s možnosti otevírání.
Kapitolou samou pro sebe jsou pak prosklené balkónové dveře nebo francouzská okna. Tady si taky připlatíte, navíc u terasových dveří můžete zvolit dokonce posuvnou variantu, která umožňuje mít prosklené dveře ještě větší.
Dnešní moderní materiály umožňují mít celé prosklené stěny a zároveň dům neztrácí nic na svých tepelně izolačních vlastnostech. Takže proč do velkých oken a prosklených stěn nejít?
21.8.2021
Zprostředkováním prodeje či pronájmu nemovitostí se zabývám od roku 1997. Profesi realitního makléře jsem si zvolil proto, že rád komunikuji s lidmi a témata související s realitami jsou mým dlouholetým koníčkem.
Spolehlivě vás provedu celým procesem prodeje, koupě či pronájmu nemovitosti, zajistím pro vás nejvýhodnější podmínky a budu vám v této zásadní životní etapě po celou dobu oporou.
Ve své práci využívám veškerých možností moderního světa a moderních technologií – samotné přípravě nemovitosti na prodej věnuji náležitou péči.
Pracuji s moderními marketingovými nástroji, jako jsou videoprohlídky, záběry z dronů, prezentace a prodej nemovitosti přes sociální sítě, placené kampaně na internetových vyhledavačích anebo profesionální „home staging“.
Spolupracuji s profesionály ve svém oboru – s designéry, fotografy, grafiky, advokáty a hypotečními poradci, abych svým klientům nabídnul vždy prvotřídní servis.
Spokojený klient je vždy mojí prioritou. Odbornost, léta zkušeností, profesionální spolupráce a individuální přístup ke každému případu, to jsou mé silné stránky.