Když jako makléř prodáváte nemovitost, je dobré si uvědomit, že tím, že najdete kupce, ještě akce nekončí. Je potřeba celý prodej dotáhnout do úspěšného konce, ale určitě se také vyplatí zeptat se všech zúčastněných na zpětnou vazbu, případně si i říct o reference. Níže se podíváme, proč je to pro makléře i jeho další klienty docela důležité.
V dnešní době se nejvíce zakázek získává přes reference a doporučení. Sbírejte reference a nenásilně je zveřejňujte na svém webu nebo i jinde v online prostředí. Právě pozitivní reference pomohou ujistit vaše potencionální klienty, aby vás jako makléře s prodejem své nemovitosti oslovili. Reference nejlépe získáte tak, že po úspěšném prodeji emailem oslovíte svého klienta, aby vám nějakou referenci poslal.
Když získáte od prodávajícího, kupujícího a třeba i od dalších zájemců jakoukoliv zpětnou vazbu, buďte za to rádi, i kdyby byla negativní. Dokonce si o ni řekněte. Díky zpětné vazbě budete vědět, na čem je dobré zapracovat, možná si uvědomíte něco nového, lépe se vcítíte do svých potencionálních klientů, nastaví vám zrcadlo. Zeptejte se, co se zájemcům líbilo a co nelíbilo, co by zlepšili apod.
Když prodáváte nemovitost, je důležité oslovit schopného profesionála, který vám pomůže. Určitě oceníte více toho, který se zlepšuje, pracuje na sobě a zajímá ho zpětná vaše vazba než arogantního frajírka, který nechce žádné připomínky slyšet. To platí obecně i v jiných oborech. Profesionální makléř vám je schopen připravit vhodnou prodejní a marketingovou strategii na míru, předá vám zpětnou vazbu z osobních prohlídek a pomůže vám najít ideálního kupce.
11.9.2021
Zprostředkováním prodeje či pronájmu nemovitostí se zabývám od roku 1997. Profesi realitního makléře jsem si zvolil proto, že rád komunikuji s lidmi a témata související s realitami jsou mým dlouholetým koníčkem.
Spolehlivě vás provedu celým procesem prodeje, koupě či pronájmu nemovitosti, zajistím pro vás nejvýhodnější podmínky a budu vám v této zásadní životní etapě po celou dobu oporou.
Ve své práci využívám veškerých možností moderního světa a moderních technologií – samotné přípravě nemovitosti na prodej věnuji náležitou péči.
Pracuji s moderními marketingovými nástroji, jako jsou videoprohlídky, záběry z dronů, prezentace a prodej nemovitosti přes sociální sítě, placené kampaně na internetových vyhledavačích anebo profesionální „home staging“.
Spolupracuji s profesionály ve svém oboru – s designéry, fotografy, grafiky, advokáty a hypotečními poradci, abych svým klientům nabídnul vždy prvotřídní servis.
Spokojený klient je vždy mojí prioritou. Odbornost, léta zkušeností, profesionální spolupráce a individuální přístup ke každému případu, to jsou mé silné stránky.