Skenování nemovitostí a virtuální prohlídky

V posledních letech se v realitních kancelářích a vůbec mezi makléři při prezentaci nemovitostí rozvíjí nové techniky a technologie. Jednou z nich je skenování nemovitostí a následné 3D virtuální prohlídky. Výhody jsou jasné, není potřeba vidět každou nemovitost hned osobně, v koronavirové době se omezuje počet setkání mezi lidmi, díky virtuální prohlídce si zájemci udělají velmi dobrou představu o dané nemovitosti (oproti fotografiím).

Ke skenování nemovitostí se používají speciální kamery Matterport, výstupem jsou pak podklady pro virtuální prohlídku. S moderními 3D skenovacími přístroji trvá naskenování běžného rodinného domu cca několik hodin, menší byt je naskenovaný řádově za několik desítek minut. Skenovací přístroje naskenují nemovitost včetně její rozlohy.

3D virtuální prohlídka do detailu ukáže celý prostor, nic nevynechá, ani kladné stránky ani nedokonalosti. Základem kvalitní videoprohlídky je samozřejmě profesionální 3D kamera, kterou vlastní spíše jen značkové realitní kanceláře, není ještě tak dostupná jako třeba digitální fotoaparát. K tomu je třeba připočíst ještě nutnost kvalitního zpracování podkladů, které 3D kamerou připravíte.

Obecně platí, že když vám bude vaši nemovitost realitní kancelář zpracovávat do 3D virtuální prohlídky, máte pak při její prezentaci velkou výhodu před jinými srovnatelnými nemovitostmi! 3D virtuální prohlídka totiž vaši nemovitost ukáže do detailu a každý zájemce pak ví, jestli má zájem nebo ne. Získáváte tak většinou jen opravdové zájemce o koupi.

9.10.2021

O mně

Zprostředkováním prodeje či pronájmu nemovitostí se zabývám od roku 1997. Profesi realitního makléře jsem si zvolil proto, že rád komunikuji s lidmi a témata související s realitami jsou mým dlouholetým koníčkem.

 

Spolehlivě vás provedu celým procesem prodeje, koupě či pronájmu nemovitosti, zajistím pro vás nejvýhodnější podmínky a budu vám v této zásadní životní etapě po celou dobu oporou.

 

Ve své práci využívám veškerých možností moderního světa a moderních technologií – samotné přípravě nemovitosti na prodej věnuji náležitou péči.

 

Pracuji s moderními marketingovými nástroji, jako jsou videoprohlídky, záběry z dronů, prezentace a prodej nemovitosti přes sociální sítě, placené kampaně na internetových vyhledavačích anebo profesionální „home staging“.

 

Spolupracuji s profesionály ve svém oboru – s designéry, fotografy, grafiky, advokáty a hypotečními poradci, abych svým klientům nabídnul vždy prvotřídní servis.

 

Spokojený klient je vždy mojí prioritou. Odbornost, léta zkušeností, profesionální spolupráce a individuální přístup ke každému případu, to jsou mé silné stránky.

Certifikáty

Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.