Když plánujete stavbu domu, nebo když si koupíte už postavený nový dům, nezapomeňte na význam stínící techniky. Kromě funkčnosti, tedy efektivní stínění, je důležitý i design. Stínící technika, ať už jsou to rolety, markýzy nebo žaluzie, výrazně ovlivňuje vzhled celého domu. Obzvláště pak vnější stínící technika, která je stále častější, protože udrží za okny nejen světlo, ale i teplo.
Vnější stínící technika funguje nejlépe. Když zvolíte venkovní rolety, zajistí vám nejen perfektní stínění, ale fungují i jako bezpečnostní prvek a zvuková izolace. S vnějšími žaluziemi můžete zase výborně regulovat přístup světla do domu, když jsou zavřené, mají podobné bezpečnostní a izolační vlastnosti jako rolety. Markýzy se hodí na terasy a balkóny, vypadají elegantně, díky čidlům budou samy reagovat na slunce, déšť i vítr.
Ať už použijete vnitřní žaluzie, rolety, závěsy nebo jinou stínící techniku, je zde nevýhoda v tom, že sice nepustí dovnitř světlo, ale teplo už ano. V létě to může být nepříjemné. Co se týká designu, pak vnitřní stínící technika obvykle není tolik vidět, takže na design domu nemá až tak velký dopad, jako vnější stínící technika.
Orientace domu je samozřejmě zásadní. Je velký rozdíl mít dům orientovaný na jih nebo na sever. Když má dům okna na jižní stranu, a nestíní tam vzrostlé stromy nebo jiná vyšší stavba, pak je stínící technika v těchto oknech prakticky nutná. Jinak by se vám interiér v létě dost přehříval. Naopak u oken na severní stranu není tak problém se sluncem, ale spíše obecně se světlem. Na severní stranu obvykle stačí i vnitřní stínění.
23.9.2020
Zprostředkováním prodeje či pronájmu nemovitostí se zabývám od roku 1997. Profesi realitního makléře jsem si zvolil proto, že rád komunikuji s lidmi a témata související s realitami jsou mým dlouholetým koníčkem.
Spolehlivě vás provedu celým procesem prodeje, koupě či pronájmu nemovitosti, zajistím pro vás nejvýhodnější podmínky a budu vám v této zásadní životní etapě po celou dobu oporou.
Ve své práci využívám veškerých možností moderního světa a moderních technologií – samotné přípravě nemovitosti na prodej věnuji náležitou péči.
Pracuji s moderními marketingovými nástroji, jako jsou videoprohlídky, záběry z dronů, prezentace a prodej nemovitosti přes sociální sítě, placené kampaně na internetových vyhledavačích anebo profesionální „home staging“.
Spolupracuji s profesionály ve svém oboru – s designéry, fotografy, grafiky, advokáty a hypotečními poradci, abych svým klientům nabídnul vždy prvotřídní servis.
Spokojený klient je vždy mojí prioritou. Odbornost, léta zkušeností, profesionální spolupráce a individuální přístup ke každému případu, to jsou mé silné stránky.