V nemovitostech se točí velké peníze a jednotlivé realitní kanceláře a makléři mezi sebou bojují o zakázky. Pravdou je, že dobrý makléř si dlouhodobě buduje své jméno či značku, a časem mu chodí stále více klientů na doporučení. Úspěšná realitní kancelář však shání zakázky různými cestami, a spolupráce s tipaři je jednou z nich.
Tipař je v realitním světě člověk, který pomáhá makléři seznámit se s majitelem nemovitosti, kterou chce prodat. V praxi je to tak, že když má člověk ve svém okolí někoho, kdo uvažuje o prodeji své nemovitosti, tipař se pokusí spojit tohoto člověka s daným makléřem. Když se ti dva dohodnou a makléř nemovitost prodá, dostane tipař určitou finanční odměnu. O její výši se předem dohodne s danou realitkou nebo přímo s makléřem.
Tady záleží na konkrétní domluvě s realitní kanceláří. Ideální je, když si tipař vybere ke spolupráci opravdové profesionály, kteří mají ve světě realit dobré jméno. Přece jen svým známým někoho doporučuje, takže je na místě, aby věřil i kvalitě služeb makléře. Tipař si obvykle vydělá určité procento z provize, kterou si realitní kancelář účtuje. Bývá to 10 až 15 %. Když doporučí makléře na zajištění pronájmu, vydělá si méně, než když jde o prodej bytu, nebo dokonce prodej celého bytového domu.
Je to férová domluva, ze které profitují všechny tři strany - tipař, makléř i prodávající.
Tipař nemá žádné závazky ani povinnosti k dané realitní kanceláři, vše je transparentní, makléři podepisují se svými tipaři i tipařské smlouvy, a po vyplacení provize klientem okamžitě posílají peníze svému tipaři. Je to jednoduchý a nezávazný přivýdělek.
Máte-li zájem si takto přivydělat v Brně a okolí, kontaktujte realitní kancelář REMAX Delux!
11.2.2021
Zprostředkováním prodeje či pronájmu nemovitostí se zabývám od roku 1997. Profesi realitního makléře jsem si zvolil proto, že rád komunikuji s lidmi a témata související s realitami jsou mým dlouholetým koníčkem.
Spolehlivě vás provedu celým procesem prodeje, koupě či pronájmu nemovitosti, zajistím pro vás nejvýhodnější podmínky a budu vám v této zásadní životní etapě po celou dobu oporou.
Ve své práci využívám veškerých možností moderního světa a moderních technologií – samotné přípravě nemovitosti na prodej věnuji náležitou péči.
Pracuji s moderními marketingovými nástroji, jako jsou videoprohlídky, záběry z dronů, prezentace a prodej nemovitosti přes sociální sítě, placené kampaně na internetových vyhledavačích anebo profesionální „home staging“.
Spolupracuji s profesionály ve svém oboru – s designéry, fotografy, grafiky, advokáty a hypotečními poradci, abych svým klientům nabídnul vždy prvotřídní servis.
Spokojený klient je vždy mojí prioritou. Odbornost, léta zkušeností, profesionální spolupráce a individuální přístup ke každému případu, to jsou mé silné stránky.