Všichni v posledních měsících vnímáme, že se zdražuje, je tady docela vysoká inflace. V takové době spousta lidí uvažuje o investicích, aby nepřišli o své úspory. Jednou z jistých a zajímavých investic je nákup nemovitostí. I proto dnes jasně převládá poptávka nad nabídkou a i proto se prodávají nemovitosti rychle a za vyšší ceny. Dokonce se často dostává i na nemovitosti, které se nedařilo prodat dost dlouho.
Když někdo nabízel nemovitost, kterou se nedařilo prodat, dnes je čas to zkusit znovu. Ideálně s profesionálním makléřem nebo realitní kanceláří v zádech. Obecně pomůže nový popis, nové fotky, případně i home staging a další finty, jak nemovitost prodat. Uvidíte, že v této době máte na prodej větší šanci.
Ať už byl důvod toho, že se nemovitost nedařilo prodat, jakýkoliv, můžete to dnes vyzkoušet znovu. Mezi nejčastější důvody, proč se nemovitost nedaří prodat, patří například vysoká prodejní cena, žalostný stav, neatraktivní lokalita, absence zahrady, blízkost rušné komunikace nebo jiné nepříjemnosti. Některé z těchto faktorů lze změnit, jiné ne. Když to proberete se zkušeným makléřem, možná se vám dokonce podaří nabízenou nemovitost zatraktivnit.
Neoddiskutovatelným faktem však je, že v dnešní době jdou nemovitosti na dračku. Nejen byty ve velkých městech, ale prakticky vše - rodinné domy, chaty, chalupy, kanceláře a další. Možná se vám podaří vaši nemovitost prodat i bez toho, abyste museli snižovat původní prodejní cenu.
28.9.2021
Zprostředkováním prodeje či pronájmu nemovitostí se zabývám od roku 1997. Profesi realitního makléře jsem si zvolil proto, že rád komunikuji s lidmi a témata související s realitami jsou mým dlouholetým koníčkem.
Spolehlivě vás provedu celým procesem prodeje, koupě či pronájmu nemovitosti, zajistím pro vás nejvýhodnější podmínky a budu vám v této zásadní životní etapě po celou dobu oporou.
Ve své práci využívám veškerých možností moderního světa a moderních technologií – samotné přípravě nemovitosti na prodej věnuji náležitou péči.
Pracuji s moderními marketingovými nástroji, jako jsou videoprohlídky, záběry z dronů, prezentace a prodej nemovitosti přes sociální sítě, placené kampaně na internetových vyhledavačích anebo profesionální „home staging“.
Spolupracuji s profesionály ve svém oboru – s designéry, fotografy, grafiky, advokáty a hypotečními poradci, abych svým klientům nabídnul vždy prvotřídní servis.
Spokojený klient je vždy mojí prioritou. Odbornost, léta zkušeností, profesionální spolupráce a individuální přístup ke každému případu, to jsou mé silné stránky.