Když kupujete byt nebo hledáte pronájem, určitě kromě velikosti bytu řešíte i optimální patro, ve kterém bydlet. Samozřejmě je obrovský rozdíl bydlet ve čtyřpatrovém nebo dvanáctipatrovém domě, ale je lepší bydlet dole nebo nahoře? Obě varianty mají svá pro a proti, záleží na tom, co preferujete, a jestli si vůbec můžete vybírat.
Bydlení v přízemí má určité nevýhody (hluk z ulice, větší riziko vloupání aj.), ale má i nesporné výhody. Tou hlavní je skutečnost, že to máte blízko k hlavnímu východu. Nemusíte chodit po schodech nebo čekat na výtah. Ušetříte spoustu času, a když už nemůžete moc dobře chodit, bude se vám tato výhoda hodit dvojnásob. Navíc to máte blíže do sklepa. A nemusíte se bát, že vám vypadne dítě z okna nebo balkónu a ošklivě se zraní.
Oproti přízemí má bydlení ve vyšším patře spoustu výhod. Nahoře máte lepší výhled z oken, nechodí vám kolem bytových dveří tolik lidí, jednoduše výše máte větší klid. Ve vyšších patrech máte také menší šanci, že se k vám pokusí dostat zloději. Čím výše bydlíte, tím budete mít v bytě tepleji, aniž byste museli extra topit, teplo stoupá nahoru z jiných bytů.
Jediná nepříjemná věc pro byty ve vyšších patrech je ta, když dům nemá výtah. Na to si dejte pozor. V takovém případě budete muset všechno domů vytahat po schodech. I když dům výtah má, stejně se nachodíte nebo načekáte mnohem více, než když bydlíte někde dole.
Co tedy preferujete vy? Pohodlí, výhledy, klid nebo ušetření času?
2.12.2020
Zprostředkováním prodeje či pronájmu nemovitostí se zabývám od roku 1997. Profesi realitního makléře jsem si zvolil proto, že rád komunikuji s lidmi a témata související s realitami jsou mým dlouholetým koníčkem.
Spolehlivě vás provedu celým procesem prodeje, koupě či pronájmu nemovitosti, zajistím pro vás nejvýhodnější podmínky a budu vám v této zásadní životní etapě po celou dobu oporou.
Ve své práci využívám veškerých možností moderního světa a moderních technologií – samotné přípravě nemovitosti na prodej věnuji náležitou péči.
Pracuji s moderními marketingovými nástroji, jako jsou videoprohlídky, záběry z dronů, prezentace a prodej nemovitosti přes sociální sítě, placené kampaně na internetových vyhledavačích anebo profesionální „home staging“.
Spolupracuji s profesionály ve svém oboru – s designéry, fotografy, grafiky, advokáty a hypotečními poradci, abych svým klientům nabídnul vždy prvotřídní servis.
Spokojený klient je vždy mojí prioritou. Odbornost, léta zkušeností, profesionální spolupráce a individuální přístup ke každému případu, to jsou mé silné stránky.