V posledních měsících, ale v podstatě i letech, se zájem o byty prudce zvyšuje. Tím rostou i ceny bytů. Nejžádanější jsou menší a malé byty. Malé byty jsou cenově dostupnější a odpovídají trendu, kdy spoustě lidem nedělá problém se uskromnit. V nabídkách realitních kanceláří najdete menší byty 2+1, 1+1 i garsonky typu 1+kk.
Když byt tvoří jediná místnost, oficiálně musí mít minimálně 16 metrů čtverečních. Přesto se prodávají i menší byty, tzv. miniaturní byty, které bývají kolaudovány jako ateliéry, ve kterých se nedá oficiálně bydlet. Když tam nebudete mít trvalé bydliště, neměl by však být s bydlením žádný problém (pokud vám teda nevadí, že jste v rozporu se zákonem).
U nejmenších bytů je důležité, aby byl prostor maximálně využitý. Základem je vždy praktická koupelna a kuchyňský kout. Hodí se i nábytek na míru, může se využít i prostor nad postelí, respektive když je zvýšená postel, tak pod postelí. I proto se často prodávají nebo pronajímají malé byty po rekonstrukci, aby se prostor maximálně využil a byt nabízel pohodlné a moderní bydlení.
Když se podíváte na internet, najdete spoustu extrémně malých bytů hlavně ve velkých asijských městech, kde žijí miliony lidí na malém prostoru (nejznámější jsou miniaturní byty v Hogkongu). Tyto byty vypadají dost šíleně, ale jsou praktické. Miniaturní byty totiž najdete v podstatě v každém velkoměstě, kde si spousta lidí klasický byt jednoduše nemůže dovolit. A miniaturní byty koupíte už i u nás.
18.5.2021
Zprostředkováním prodeje či pronájmu nemovitostí se zabývám od roku 1994. Profesi realitního makléře jsem si zvolil proto, že rád komunikuji s lidmi a témata související s realitami jsou mým dlouholetým koníčkem.
Spolehlivě vás provedu celým procesem prodeje, koupě či pronájmu nemovitosti, zajistím pro vás nejvýhodnější podmínky a budu vám v této zásadní životní etapě po celou dobu oporou.
Ve své práci využívám veškerých možností moderního světa a moderních technologií – samotné přípravě nemovitosti na prodej věnuji náležitou péči.
Pracuji s moderními marketingovými nástroji, jako jsou videoprohlídky, záběry z dronů, prezentace a prodej nemovitosti přes sociální sítě, placené kampaně na internetových vyhledavačích anebo profesionální „home staging“.
Spolupracuji s profesionály ve svém oboru – s designéry, fotografy, grafiky, advokáty a hypotečními poradci, abych svým klientům nabídnul vždy prvotřídní servis.
Spokojený klient je vždy mojí prioritou. Odbornost, léta zkušeností, profesionální spolupráce a individuální přístup ke každému případu, to jsou mé silné stránky.