Velký zájem o malé byty

V posledních měsících, ale v podstatě i letech, se zájem o byty prudce zvyšuje. Tím rostou i ceny bytů. Nejžádanější jsou menší a malé byty. Malé byty jsou cenově dostupnější a odpovídají trendu, kdy spoustě lidem nedělá problém se uskromnit. V nabídkách realitních kanceláří najdete menší byty 2+1, 1+1 i garsonky typu 1+kk.

Když byt tvoří jediná místnost, oficiálně musí mít minimálně 16 metrů čtverečních. Přesto se prodávají i menší byty, tzv. miniaturní byty, které bývají kolaudovány jako ateliéry, ve kterých se nedá oficiálně bydlet. Když tam nebudete mít trvalé bydliště, neměl by však být s bydlením žádný problém (pokud vám teda nevadí, že jste v rozporu se zákonem).

Nábytek na míru a perfektně využitý prostor

U nejmenších bytů je důležité, aby byl prostor maximálně využitý. Základem je vždy praktická koupelna a kuchyňský kout. Hodí se i nábytek na míru, může se využít i prostor nad postelí, respektive když je zvýšená postel, tak pod postelí. I proto se často prodávají nebo pronajímají malé byty po rekonstrukci, aby se prostor maximálně využil a byt nabízel pohodlné a moderní bydlení.

Miniaturní byty ve světě

Když se podíváte na internet, najdete spoustu extrémně malých bytů hlavně ve velkých asijských městech, kde žijí miliony lidí na malém prostoru (nejznámější jsou miniaturní byty v Hogkongu). Tyto byty vypadají dost šíleně, ale jsou praktické. Miniaturní byty totiž najdete v podstatě v každém velkoměstě, kde si spousta lidí klasický byt jednoduše nemůže dovolit. A miniaturní byty koupíte už i u nás.

18.5.2021

O mně

Zprostředkováním prodeje či pronájmu nemovitostí se zabývám od roku 1997. Profesi realitního makléře jsem si zvolil proto, že rád komunikuji s lidmi a témata související s realitami jsou mým dlouholetým koníčkem.

 

Spolehlivě vás provedu celým procesem prodeje, koupě či pronájmu nemovitosti, zajistím pro vás nejvýhodnější podmínky a budu vám v této zásadní životní etapě po celou dobu oporou.

 

Ve své práci využívám veškerých možností moderního světa a moderních technologií – samotné přípravě nemovitosti na prodej věnuji náležitou péči.

 

Pracuji s moderními marketingovými nástroji, jako jsou videoprohlídky, záběry z dronů, prezentace a prodej nemovitosti přes sociální sítě, placené kampaně na internetových vyhledavačích anebo profesionální „home staging“.

 

Spolupracuji s profesionály ve svém oboru – s designéry, fotografy, grafiky, advokáty a hypotečními poradci, abych svým klientům nabídnul vždy prvotřídní servis.

 

Spokojený klient je vždy mojí prioritou. Odbornost, léta zkušeností, profesionální spolupráce a individuální přístup ke každému případu, to jsou mé silné stránky.

Certifikáty

Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.