Pro zařízení venkovního posezení je samozřejmě rozhodující, jaký prostor máme k dispozici. Dále je důležité také to, kolik lidí jej bude používat,k jakému účelu a v jaké době. Může se jednat o otevřený zahradní prostor pro rozvětvenou rodinu s dětmi, nebo tři metry čtvereční na balkoně pro relaxaci jedné či dvou osob. Zahradní posezení ušité na míru životního stylu rodiny si zaslouží promyšlenou zahradní architekturu a často je budováno postupně. Křoviny jsou modelovány do praktických zástěn, pískoviště se mění na ohniště a na místě dětského bazénu můžeme časem založit jezírko. Jinak je tomu v případě teras, lodžií a konečně i různých typů balkonů, které dokážeme vybavit během odpoledne. Nabídka trhu je opravdu bohatá. Dva stejné balkony patřící ke dvěma shodným bytovým domům se totiž mohou ve svém důsledku lišit k nepoznání.
Rozhodující je osazení dřevinami a květinami, vybavení vhodným zahradním nebo balkonovým nábytkem a případnou instalací zastiňovacích prvků. Zatímco o květinách a zeleni je lépe se poradit s floristou, který ví, jaké rostliny nám budou na balkoně prospívat, v nábytku můžeme zcela popustit uzdu své fantazii, i když v závislosti na velikosti prostoru a možnostech naší peněženky. Obecně platí, že čím menší prostor, tím je potřeba efektivněji vybírat. Nábytek by měl být především funkční a není na škodu vybrat jeden dominantní solitér a doladit ho neutrálnějšími doplňky.
Do malých prostor preferujeme tvarově jednoduchý nábytek, prostor ušetří kulatý stoleček, k němuž se vždy vejdou jedna nebo dvě židle. Nesmí chybět květiny a vhodná vyšší dřevina, která by nás chránila před pohledy kolemjdoucích. Výsledný efekt umocní sladění barev nábytku a doplňků, eventuálně zajímavé vzory textilních sedáků, případně rozličné květináče.
Máme-li k dispozici terasu, můžeme se rozmáchnout více. Zeleň je možno stylizovat do truhlíků a květináčů po vzoru italských venkovských sídel a letních apartmánů, kde se květiny nezalévají konvičkou, ale přímo hadicí, na což je pamatováno i při volbě podlahové krytiny. Výběr nábytku je možné volit podle vkusu – dřevem počínaje a ratanovými pohovkami vystlanými pohodlným polstrováním konče
Také úprava venkovního sezení se mění. Trendem je sestavování zahradních sestav z jednotlivých prvků. Už neplatí, že je třeba kupovat soupravu stolek a čtyři židle. Stejně tak se ven přesouvají pohovky v designu podobném těm interiérovým, ale s tím rozdílem, že jsou vyrobené z rychleschnoucí tkaniny, která umí odolat rozmarům počasí. Z pohledu materiálů je pořád in dřevěný nábytek, který do zahrad neodmyslitelně patří. Z trvanlivých exotických dřevin vede teak, který lze buďto povrchově udržovat, nebo mu nechat jeho přirozenou patinu.
Co se týká barev, letos je v oblibě kombinování spíše pastelových barev s neutrálními odstíny béžové, šedé a šedohnědé. Výhodou je nadčasovost a fakt, že se nábytek výborně kombinuje s dalšími doplňky a exteriérovými prvky. Pro oživení se často používají odstíny modré, tlumené zelené a azurové. Osobně rádi pracujeme s umělým ratanem. Je efektní, dobře se hodí k modernímu i tradičnímu exteriéru, a navíc je praktický na údržbu a v případě kvalitního materiálu i mimořádně trvanlivý. Seženete ho za několik stovek v hobbymarketu, ale i za desítky tisíc korun od světoznámých výrobců. Tvarově se už dávno nejedná o sety křesílek, ale rozmanité tvary. Narazit můžete na lehátko ve tvaru listu, houpačku ve tvaru kapky, ale třeba i relaxační lůžko se stahovací střechou.
Zprostředkováním prodeje či pronájmu nemovitostí se zabývám od roku 1997. Profesi realitního makléře jsem si zvolil proto, že rád komunikuji s lidmi a témata související s realitami jsou mým dlouholetým koníčkem.
Spolehlivě vás provedu celým procesem prodeje, koupě či pronájmu nemovitosti, zajistím pro vás nejvýhodnější podmínky a budu vám v této zásadní životní etapě po celou dobu oporou.
Ve své práci využívám veškerých možností moderního světa a moderních technologií – samotné přípravě nemovitosti na prodej věnuji náležitou péči.
Pracuji s moderními marketingovými nástroji, jako jsou videoprohlídky, záběry z dronů, prezentace a prodej nemovitosti přes sociální sítě, placené kampaně na internetových vyhledavačích anebo profesionální „home staging“.
Spolupracuji s profesionály ve svém oboru – s designéry, fotografy, grafiky, advokáty a hypotečními poradci, abych svým klientům nabídnul vždy prvotřídní servis.
Spokojený klient je vždy mojí prioritou. Odbornost, léta zkušeností, profesionální spolupráce a individuální přístup ke každému případu, to jsou mé silné stránky.