Výhody a nevýhody podkrovních bytů

Podkrovní byty mají něco do sebe. V někom probouzejí romantické představy, a opravdu jsou jiné než klasické byty. Zkosené stěny, dřevěné trámy, střešní okna, to vše působí rozhodně zajímavě. V tomto článku se podíváme na reálné výhody a nevýhody podkrovních bytů.

Výhody podkrovních bytů

  • Interiér podkrovního bytu je oproti klasickému bytu jednoduše originální. Mohou zde být různé originální prvky jako právě zkosené stěny, dřevěné trámy či prkenná podlaha.
  • Spousta světla. Když jsou v podkrovním bytě střešní okna, budete mít v bytě více světla. Navíc v takových výškách už obvykle nestíní okna stromy ani jiné stavby.
  • Klid a soukromí. V nejvyšších patrech je největší klid, nechodí kolem bytu sousedi do vyšších pater, nikdo vám nevidí do oken.
  • Výhledy. V podkrovním bytě máte nejlepší výhledy, v noci můžete dokonce pozorovat hvězdy, vidíte do daleka.

Nevýhody podkrovních bytů

  • V letních měsících může být v podkrovním bytě horko, záleží na kvalitě izolace.
  • Specifický nábytek. V podkroví, kde jsou zkosené stěny, budete potřebovat jiný nábytek než u klasického bytu, ideálně vyrobený na míru. To může být výhoda i nevýhoda.
  • Hluk při dešti. V bytech pod střechou je bubnování deště více slyšet. Pro někoho je to opět výhoda, pro jiného zase nevýhoda, ale v podkrovních bytech se hluku deště nevyhnete.

Pořídit si podkrovní byt je rozhodně zajímavá investice, vždycky se totiž najdou lidé, kteří se dívají jen po výhodách podkrovních bytů, takže ceny těchto bytů rozhodně ještě porostou.

16.7.2021

O mně

Zprostředkováním prodeje či pronájmu nemovitostí se zabývám od roku 1997. Profesi realitního makléře jsem si zvolil proto, že rád komunikuji s lidmi a témata související s realitami jsou mým dlouholetým koníčkem.

 

Spolehlivě vás provedu celým procesem prodeje, koupě či pronájmu nemovitosti, zajistím pro vás nejvýhodnější podmínky a budu vám v této zásadní životní etapě po celou dobu oporou.

 

Ve své práci využívám veškerých možností moderního světa a moderních technologií – samotné přípravě nemovitosti na prodej věnuji náležitou péči.

 

Pracuji s moderními marketingovými nástroji, jako jsou videoprohlídky, záběry z dronů, prezentace a prodej nemovitosti přes sociální sítě, placené kampaně na internetových vyhledavačích anebo profesionální „home staging“.

 

Spolupracuji s profesionály ve svém oboru – s designéry, fotografy, grafiky, advokáty a hypotečními poradci, abych svým klientům nabídnul vždy prvotřídní servis.

 

Spokojený klient je vždy mojí prioritou. Odbornost, léta zkušeností, profesionální spolupráce a individuální přístup ke každému případu, to jsou mé silné stránky.

Certifikáty

Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.