RE/MAX Delux
+420 602 703 897 Máte dotaz? Kontaktujte nás na +420 602 703 897

Jaký byt je nejlepší koupit k pronájmu

Existuje spousta lidí, která uvažuje o koupi bytu jako investici. Byt je ideální nemovitost, protože se dá jednoduše pronajímat. Někteří investoři si vezmou hypotéku na nákup druhého bytu, který chtějí pronajímat a hypotéku tak platit z tohoto pronájmu. Během 15 či 20 let bude hypotéka z nájmu splacena a oni tak mají byt navíc. Třeba pro své děti. V tomto článku se podíváme, jaký byt je nejlepší koupit, co statistiky říkají o tom, o jaké byty k pronájmu je největší zájem.

Největší zájem je o byty 2+1

Statistiky hovoří jasně o tom, že největší poptávka je po bytech 2+1. Ideálně cca 40 m2. Nejlepší k pronájmu jsou logicky byty, které mají dva samostatné pokoje a oddělenou kuchyň. Poptávka zde jasně převyšuje nabídku, takže když koupíte k pronájmu byt o velikosti 2+1, máte vyhráno. Nájemníka seženete lehce a můžete nasadit i celkem vysokou cenu. Tady už se však dostává do hry další faktor - lokalita.

Krajská města jsou nejvyhledávanější

Byty k pronájmu jdou nejvíce na dračku samozřejmě v Praze, Brně a dalších krajských, případně velkých okresních městech. Ideální byt 2+1, který jsme popsali výše, se zde pronajímá klidně za 10 000 Kč měsíčně i více. Tolik jsou ochotni nájemníci platit. V této částce ani nejsou zahrnuty poplatky za služby, které můžete buď napsat na nájemníky, nebo od nich peníze na služby vybírat a na konci roku jim vše vyúčtovat.

Obecně tedy platí, že nejlepší je investovat do bytu k pronájmu ve velkých městech, nekoupit byt příliš draze, ideálně vybrat velikost 2+1, cca 40 m2. V takovém případě nebudete mít problém najít nájemníky, můžete si říct o více peněz a vybrat si slušného nájemníka, ideálně k dlouhodobému pronájmu.

7.1.2021

Chci zaslat e-book jak prodat nemovitost zdarma do emailu!

Nenašli jste, co jste hledali?

Zkuste naše fulltext vyhledávání.
Hledat

Doporučené stránky

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.