Co musí být v inzerátu, který prodá vaši nemovitost

Když prodáváte nemovitost, potřebujete vytvořit její perfektní prezentaci. To znamená profesionální fotografie, přehledný půdorys a také co nejlepší popis nemovitosti. V tomto článku se podíváme, jak by měl takový atraktivní popis vypadat. Dobře napsaný inzerát potencionálního kupce navnadí, zodpoví jeho otázky a nenápadně ho popostrčí k tomu, aby vám napsal nebo zavolal.

Poutavý nadpis

Základem skvělého inzerátu je poutavý titulek. To znamená, dát do nadpisu něco, čím je vaše nemovitost zajímavá, čím se odlišuje, proč by ji měl někdo koupit. Může to být orientace na jižní stranu, blízkost přehrady nebo krásný balkón, ale už titulek by měl upoutat.

Jasná cena

Kupující mají nejraději, když je v inzerátu jasně uvedená cena nemovitosti včetně provize realitní kanceláři. Když tam cenu neuvedete zájemce vás může zatlačit do kouta a vy můžete zbytečně přijít o desetitisíce korun. Ideální je spolupracovat s makléřem či realitní kanceláří, která vám s určením prodejní ceny pomůže.

Obsah inzerátu

Kromě toho, že by měl být inzerát napsaný bez chyb, jsou zde i další pravidla. Text neprodlužujte, buďte věcní a struční. Pište jen pravdu, nevymýšlejte si. Celý text logicky strukturujte, napište tam vše, co by vás samotné v roli kupce zajímalo a nezapomeňte uvést následující informace:

  • výměra nemovitosti, pokoje, jejich rozměry a orientace
  • podlaží, výtah
  • stav objektu i bytové jednotky
  • příslušenství - garáž, balkón, sklep aj.
  • přesná lokalita
  • občanská vybavenost (MHD, úřady, služby),
  • specifické bonusy
  • kontaktní informace

Ideální je od počátku spolupracovat s makléřem nebo realitkou. Ti vám inzerát sestaví na profesionální úrovni!

6.5.2021

O mně

 

Ve světě realit působím jíž přes 10 let a mám za sebou desítky realizovaných obchodních případů. Za své služby svým klientům ručím, vždy se ke své práci stavím profesionálně, zodpovědně a s tou největší péčí. Realitní činnost je mým koníčkem, radostí a životním stylem.

Vytvářím Home-Staging, točím video-prohlídky, využívám profesionálního fotografa, zajišťuji 2D i 3D půdorysy, inzeruji na nejsledovanějších realitních serverech, pracuji na sociálních sítích, objednávám letákové kampaně...vše s jasným cílem. Prodat Vaši nemovitost za tu nejvyšší cenu k Vaší plné spokojenosti.

Mým cílem je dělat reality jinak - kvalitně! Proto jsem si zvolil RE/MAX, jednu z nejsilnějších značek na světovém trhu realit. Je pro mě velice důležité neustále se zdokonalovat, vzdělávat se, učit se a toho se mi v RE/MAX dostává v té nejvyšší kvalitě.

Moje časová flexibilita, preciznost, znalosti, zkušenosti a další mé vlastnosti jsou mojí vizitkou, na které si velice zakládám. Každý můj spokojený klient je mým doporučením a výsledkem mé práce.

Za každým prodejem nemovitosti se skrývá lidský příběh. A to je důvod, proč by nikdo neměl tak důležitý životní krok podceňovat. Ani Vy, ani Váš makléř.

Jan Konečný

Makléř

Certifikáty

HALLofFAME TOP CLUB GOLD - Jan Konečný REMAX 100_percent PLATINUM - Jan Konečný REMAX realitn_profesion_l_cmyk Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.