Český lockdown drtí kromě jiných i hotely a penziony. Přesto se část hotelů snaží přežít a nabízet své pokoje jako dlouhodobé pronájmy. Je to netradiční řešení, navíc na to hotely nebyly připraveny, takže pokoje obvykle nemají vlastní kuchyňku, což bývá problém. Přesto se zájemci najdou a některé hotely tak mohou alespoň částečně fungovat.
O dlouhodobější ubytování v hotelech mají zájem korporátní klienti a lidé, kteří potřebují někde v klidu pracovat, lidé v nouzi, kteří shánějí náhradní ubytování z různých důvodů (například rekonstruují dům), lidé, kteří hledají dočasné bydlení a hotelové služby jim vyhovují atd.
Tyto hotelové služby vypadají podstatně jinak než při běžném provozu hotelu. V rámci pronájmu bývá například zajištěn úklid a výměna povlečení jen jednou týdně, objednat se dají hygienické a kosmetické prostředky, prádelna, ale i stravování. To záleží hotel od hotelu.
Díky současné situaci je toto ubytování nabízeno za výhodnější ceny, takže se to ubytovaným vyplácí.
Pro některé hotely je však pandemie posledním hřebíčkem do rakve, a majitelé se z různých důvodů rozhodují své hotely či penziony prodat. To je šance pro investory, kteří věří, že se situace zlepší, nebo mají s objektem jiné plány, než znovu otevřít hotel, až to bude možné. Když chcete hotel prodat nebo uvažujete o koupi takového objektu, tak je ideální se obrátit na osvědčenou realitní kancelář či spolehlivého makléře, který vás celým procesem bezpečně provede.
14.1.2021
Ve světě realit působím jíž přes 10 let a mám za sebou desítky realizovaných obchodních případů. Za své služby svým klientům ručím, vždy se ke své práci stavím profesionálně, zodpovědně a s tou největší péčí. Realitní činnost je mým koníčkem, radostí a životním stylem.
Vytvářím Home-Staging, točím video-prohlídky, využívám profesionálního fotografa, zajišťuji 2D i 3D půdorysy, inzeruji na nejsledovanějších realitních serverech, pracuji na sociálních sítích, objednávám letákové kampaně...vše s jasným cílem. Prodat Vaši nemovitost za tu nejvyšší cenu k Vaší plné spokojenosti.
Mým cílem je dělat reality jinak - kvalitně! Proto jsem si zvolil RE/MAX, jednu z nejsilnějších značek na světovém trhu realit. Je pro mě velice důležité neustále se zdokonalovat, vzdělávat se, učit se a toho se mi v RE/MAX dostává v té nejvyšší kvalitě.
Moje časová flexibilita, preciznost, znalosti, zkušenosti a další mé vlastnosti jsou mojí vizitkou, na které si velice zakládám. Každý můj spokojený klient je mým doporučením a výsledkem mé práce.
Za každým prodejem nemovitosti se skrývá lidský příběh. A to je důvod, proč by nikdo neměl tak důležitý životní krok podceňovat. Ani Vy, ani Váš makléř.