Mladá generace se na nemovitosti dívá jinak než dřívější generace. Už není v módě stavět dvougenerační domy, mladí lidé se nechtějí starat o velkou zahradu, nebo dokonce hospodářství, nechtějí žít na extra rušných místech. A často potřebují mít dobré spojení do velkého města. Když chcete prodat svou nemovitost, může se stát, že oslovíte právě mladou generaci. Lokalitu a samotnou nemovitost sice nezměníte, ale můžete se zaměřit na kvalitní propagaci tak, aby vaše nemovitost tyto mileniály zaujala.
Mladé lidi je potřeba zaujmout. Nemovitosti hledají na chytrých telefonech, nejdůležitější jsou tedy perfektní fotky. Investujte do profesionálního fotografa, nebo ještě lépe spolupracujte se zkušenou realitní kanceláří. Ta zajistí nejen skvělé fotky, ale také půdorysy, videoprohlídku nebo i home staging, což je minimální profesionální příprava nemovitosti k prodeji. Do prezentace je možné zahrnout i trochu netradiční popis který zájemce zaujme.
Mladí lidé obvykle shánějí buď příjemné menší byty s balkónem či předzahrádkou v klidné části, ale zároveň blízko centra města, nebo menší rodinné domy někde na předměstí, kde je klid a nedaleko do přírody. Důležitá je dobrá dopravní dostupnost do města, ke službám apod. Málokterý mladý člověk touží po velkém pozemku, protože to znamená práci navíc. A mileniálové jsou obvykle zaneprázdnění a nemají na takovou údržbu čas ani chuť.
Samozřejmě záleží v první řadě na lokalitě, kterou nezměníte, ale změnit můžete alespoň první dojem ze své nemovitosti. Upravte zahradu, vstupní prostor, perfektně ukliďte a nechte si opravdu poradit zkušeným makléřem nebo přímo bytovým designérem, jak nemovitost naaranžovat tak, aby byla co nejvíce atraktivní. Nejenže zaujmete více zájemců, ale můžete si také říct za nemovitost i o více peněz!
30.1.2021
Ve světě realit působím jíž přes 10 let a mám za sebou desítky realizovaných obchodních případů. Za své služby svým klientům ručím, vždy se ke své práci stavím profesionálně, zodpovědně a s tou největší péčí. Realitní činnost je mým koníčkem, radostí a životním stylem.
Vytvářím Home-Staging, točím video-prohlídky, využívám profesionálního fotografa, zajišťuji 2D i 3D půdorysy, inzeruji na nejsledovanějších realitních serverech, pracuji na sociálních sítích, objednávám letákové kampaně...vše s jasným cílem. Prodat Vaši nemovitost za tu nejvyšší cenu k Vaší plné spokojenosti.
Mým cílem je dělat reality jinak - kvalitně! Proto jsem si zvolil RE/MAX, jednu z nejsilnějších značek na světovém trhu realit. Je pro mě velice důležité neustále se zdokonalovat, vzdělávat se, učit se a toho se mi v RE/MAX dostává v té nejvyšší kvalitě.
Moje časová flexibilita, preciznost, znalosti, zkušenosti a další mé vlastnosti jsou mojí vizitkou, na které si velice zakládám. Každý můj spokojený klient je mým doporučením a výsledkem mé práce.
Za každým prodejem nemovitosti se skrývá lidský příběh. A to je důvod, proč by nikdo neměl tak důležitý životní krok podceňovat. Ani Vy, ani Váš makléř.