Pandemie ovlivnila prakticky každého. Spousta podnikatelů, živnostníků i obyčejných lidí se dostává do finančních problémů. Aby podpořili či zachránili své podnikání, aby splatili dluhy, aby mohli v klidu žít, prodávají lidé v rychlosti své nemovitosti, které jdou na dračku. Často se stává, že lidé kvůli své životní situaci spěchají, což má však dopad především na prodejní cenu.
V praxi se ukazuje, že v posledních měsících stoupá počet lidí, kteří na prodej své nemovitosti opravdu spěchají. Využívají okamžitý výkup, který nabízí některé realitní kanceláře, nebo klidně nemovitost podhodnotí, aby se prodala co nejrychleji. Ideálně v řádech dnů. To s sebou nese ztrátu. Obecně platí, že ještě vyšší ztráta oproti reálné tržní ceně je v případě, kdy se jedná o nějak problematickou nemovitost. Může na ni být uvalena exekuce, může tam být nepříjemné věcné břemeno, více vlastníků a spousta jiných komplikací.
Dá se čekat, že ekonomické dopady pandemie donutí ještě mnohem více lidí, řešit své finanční problémy prodejem nemovitosti. A rychlý výkup je řešení, kdy prodávající dostane peníze na účet v řádech dnů, maximálně týdnů. Přitom průměrná doba, za kterou prodávající dostane peníze na účet za prodej bytu, je 3 měsíce, u rodinného domu pak dokonce 6 měsíců. A to mluvíme o průměrné době. Může to být méně, ale i více.
Když si to shrneme, tak spěchat s prodejem se vyplatí jen těm, co peníze opravdu potřebují rychle, ať už je důvod jakýkoliv. Naopak když spěchat nemusíte, nebojte se s pomocí makléře zkusit získat za svou nemovitost co nejvyšší částku!
23.11.2021
Ve světě realit působím jíž přes 10 let a mám za sebou desítky realizovaných obchodních případů. Za své služby svým klientům ručím, vždy se ke své práci stavím profesionálně, zodpovědně a s tou největší péčí. Realitní činnost je mým koníčkem, radostí a životním stylem.
Vytvářím Home-Staging, točím video-prohlídky, využívám profesionálního fotografa, zajišťuji 2D i 3D půdorysy, inzeruji na nejsledovanějších realitních serverech, pracuji na sociálních sítích, objednávám letákové kampaně...vše s jasným cílem. Prodat Vaši nemovitost za tu nejvyšší cenu k Vaší plné spokojenosti.
Mým cílem je dělat reality jinak - kvalitně! Proto jsem si zvolil RE/MAX, jednu z nejsilnějších značek na světovém trhu realit. Je pro mě velice důležité neustále se zdokonalovat, vzdělávat se, učit se a toho se mi v RE/MAX dostává v té nejvyšší kvalitě.
Moje časová flexibilita, preciznost, znalosti, zkušenosti a další mé vlastnosti jsou mojí vizitkou, na které si velice zakládám. Každý můj spokojený klient je mým doporučením a výsledkem mé práce.
Za každým prodejem nemovitosti se skrývá lidský příběh. A to je důvod, proč by nikdo neměl tak důležitý životní krok podceňovat. Ani Vy, ani Váš makléř.