V dnešní specifické době se prodávají restaurace, hotely i penziony. Svět se mění, a ne každé podnikání funguje. Ani vést penzion není úplně jednoduché, a hlavně to není pro každého. Když se však spojí dobrá lokalita s aktivním a srdečným přístupem, vést penzion může být i v této nelehké době výborné živobytí. Musíte však k tomu mít náturu a elán. Proč tedy lidé mohou takovou investici udělat?
V první řadě je nákup penzionu investice. Pořád se jedná o nemovitost, kterou můžete buď bez starostí pronajímat, rekonstruovat a provozovat nebo třeba přestavět a využívat úplně jinak (například nové bytové jednotky). Investice do nemovitostí je jednou z nejjistějších prakticky v každé době, protože dlouhodobě ceny nemovitostí rostou rychleji než inflace.
Pro někoho může být vlastní penzion sen a zároveň životní náplň a obživa, tedy podnikání. Penzion můžete nechat v původním stavu, rekonstruovat jej, a hlavně ho vést podle sebe. Můžete se zaměřit na určitou klientelu, provozovat i restauraci, investovat do wellness služeb nebo vybudovat dětské hřiště. Záleží samozřejmě na konkrétním pozemku, ale získáte tak něco, co můžete postupně budovat k obrazu svému. A ještě vás to bude živit.
Výhodou je, že když koupíte penzion, můžete ho pak sami využívat. I proto je základem lokalita, která je atraktivní pro návštěvníky, ale kterou máte i sami rádi. Penzion můžete určitě občas využívat, i když ho budete pronajímat nebo když ho budete sami vést. Je to malá výhoda, ale pro někoho je to splněný sen o vlastním rekreačním objektu na pěkném místě.
5.12.2021
Ve světě realit působím jíž přes 10 let a mám za sebou desítky realizovaných obchodních případů. Za své služby svým klientům ručím, vždy se ke své práci stavím profesionálně, zodpovědně a s tou největší péčí. Realitní činnost je mým koníčkem, radostí a životním stylem.
Vytvářím Home-Staging, točím video-prohlídky, využívám profesionálního fotografa, zajišťuji 2D i 3D půdorysy, inzeruji na nejsledovanějších realitních serverech, pracuji na sociálních sítích, objednávám letákové kampaně...vše s jasným cílem. Prodat Vaši nemovitost za tu nejvyšší cenu k Vaší plné spokojenosti.
Mým cílem je dělat reality jinak - kvalitně! Proto jsem si zvolil RE/MAX, jednu z nejsilnějších značek na světovém trhu realit. Je pro mě velice důležité neustále se zdokonalovat, vzdělávat se, učit se a toho se mi v RE/MAX dostává v té nejvyšší kvalitě.
Moje časová flexibilita, preciznost, znalosti, zkušenosti a další mé vlastnosti jsou mojí vizitkou, na které si velice zakládám. Každý můj spokojený klient je mým doporučením a výsledkem mé práce.
Za každým prodejem nemovitosti se skrývá lidský příběh. A to je důvod, proč by nikdo neměl tak důležitý životní krok podceňovat. Ani Vy, ani Váš makléř.