Když prodáváte nemovitost, nejlepší je spolupracovat s dobrou realitní kanceláří. Ta totiž zajistí vše potřebné – určí optimální prodejní cenu, připraví nemovitost k prodeji, zajistí profesionální fotografie a také vytvoří profesionální prezentaci a připraví inzerát. Kromě ceny a lokality je právě inzerát hodně důležitý. Jestli prodáváte nemovitost sami, na text inzerce se opravdu zaměřte.
Inzerát je potřeba psát tak, že se na něj podíváte očima kupujícího. To znamená, že je potřeba zdůraznit informace, které jsou pro kupujícího zásadní. Kromě faktického popisu samotné nemovitosti se zaměřte i na její okolí, uveďte také vzdálenost od školy, školky, zdravotnického zařízení, zastávky MHD, vlakového nádraží, pošty či obchodů. Důležité je zmínit i možnosti sportování, vzdálenost parků či jiných zajímavostí.
Samotný popis nemovitosti by měl být logický, jasný, dobré je držet se zaběhnuté terminologie. Kromě výměry a vybavení popište, jak je byt rozdělen, kam je orientován apod. Určitě pomůže, když k inzerátu přiložíte alespoň schématický půdorys, protože půdorys velmi pomůže udělat si konkrétní představu o nemovitosti i lidem, kteří nemají tak velkou představivost.
Když oslovíte realitní kancelář, nemusíte popis nemovitosti, půdorys, ani inzerát prakticky vůbec řešit. Vše zařídí makléř, včetně profesionálních fotografií, případně i videoprohlídek nebo 3D prezentací. Když se jedná o tak velké částky, které se u prodejů nemovitostí točí, pak je jistější spolupracovat s profesionály, kteří zajistí hladký a bezpečný průběh prodeje. Oslovte ideálně realitní kancelář pod hlavičkou celosvětové značky, například REMAX.
11.10.2020
Ve světě realit působím jíž přes 10 let a mám za sebou desítky realizovaných obchodních případů. Za své služby svým klientům ručím, vždy se ke své práci stavím profesionálně, zodpovědně a s tou největší péčí. Realitní činnost je mým koníčkem, radostí a životním stylem.
Vytvářím Home-Staging, točím video-prohlídky, využívám profesionálního fotografa, zajišťuji 2D i 3D půdorysy, inzeruji na nejsledovanějších realitních serverech, pracuji na sociálních sítích, objednávám letákové kampaně...vše s jasným cílem. Prodat Vaši nemovitost za tu nejvyšší cenu k Vaší plné spokojenosti.
Mým cílem je dělat reality jinak - kvalitně! Proto jsem si zvolil RE/MAX, jednu z nejsilnějších značek na světovém trhu realit. Je pro mě velice důležité neustále se zdokonalovat, vzdělávat se, učit se a toho se mi v RE/MAX dostává v té nejvyšší kvalitě.
Moje časová flexibilita, preciznost, znalosti, zkušenosti a další mé vlastnosti jsou mojí vizitkou, na které si velice zakládám. Každý můj spokojený klient je mým doporučením a výsledkem mé práce.
Za každým prodejem nemovitosti se skrývá lidský příběh. A to je důvod, proč by nikdo neměl tak důležitý životní krok podceňovat. Ani Vy, ani Váš makléř.