Každá rodina má jiné požadavky, jiné finanční možnosti i jiný pohled na svět. Obecně je však jasný trend, že se dnes už nestaví vícegenerační rodinné domy, ale spíše menší rodinné domy, právě pro jednu rodinu. Důvodem nejsou jen finance, ale i skutečnost, že v dnešním světě děti příliš často nezůstávají u rodičů, ale vyrážejí do světa a chtějí si časem postavit vlastní bydlení.
Nejčastěji se dnes staví menší rodinné domy pro čtyřčlennou rodinu. Ať už jsou to bungalovy nebo patrové domy, celkový trend je takový, že to není třeba přehánět s prostorem. Většinou je základem kuchyň spojená s obývacím pokojem, dále jeden až dva dětské pokoje, ložnice, koupelna s WC a někdy i malá pracovna. K tomu terasa, hodně prosklení, zahrádka s ovocnými stromy a trampolínou, případně garáž. Takto nějak se v dnešní době nejčastěji staví.
Je jasné, že velký rodinný dům bude i násobně dražší než menší dům. To stejné platí i pro jeho údržbu. Navíc během let, kdy odrostou a odstěhují se děti, zůstane velký dům trochu smutně prázdný. Velký dům se také hůře prodává, hůře se vytápí a celkově není tak úsporný jako menší rodinný domek. Je na něm obvykle více práce, ale na druhou stranu se hodí, když máte velkou rodinu, máte rádi návštěvy a vůbec více prostoru.
V praxi to často funguje tak, že si sednete s architektem, řeknete mu své požadavky, a on vám navrhne dům podle vašich představ. Ale pozor na architekty. Většinou chtějí navrhnout co nejlepší dům, moc se neohlížejí na finanční možnosti a může se stát, že vám navrhnou větší dům, než opravdu potřebujete!
1.12.2020
Ve světě realit působím jíž přes 10 let a mám za sebou desítky realizovaných obchodních případů. Za své služby svým klientům ručím, vždy se ke své práci stavím profesionálně, zodpovědně a s tou největší péčí. Realitní činnost je mým koníčkem, radostí a životním stylem.
Vytvářím Home-Staging, točím video-prohlídky, využívám profesionálního fotografa, zajišťuji 2D i 3D půdorysy, inzeruji na nejsledovanějších realitních serverech, pracuji na sociálních sítích, objednávám letákové kampaně...vše s jasným cílem. Prodat Vaši nemovitost za tu nejvyšší cenu k Vaší plné spokojenosti.
Mým cílem je dělat reality jinak - kvalitně! Proto jsem si zvolil RE/MAX, jednu z nejsilnějších značek na světovém trhu realit. Je pro mě velice důležité neustále se zdokonalovat, vzdělávat se, učit se a toho se mi v RE/MAX dostává v té nejvyšší kvalitě.
Moje časová flexibilita, preciznost, znalosti, zkušenosti a další mé vlastnosti jsou mojí vizitkou, na které si velice zakládám. Každý můj spokojený klient je mým doporučením a výsledkem mé práce.
Za každým prodejem nemovitosti se skrývá lidský příběh. A to je důvod, proč by nikdo neměl tak důležitý životní krok podceňovat. Ani Vy, ani Váš makléř.