🏡 69_Delux podcast 🔴 Jak na správný branding v realitním businessu❓ Budování os. značky pro makléře✅

Rozhovor s 👉 Tomášem Nedomou, realitním makléřem ✅ a 👉 Tomášem Šimkem, majitelem realitní kanceláře RE/MAX Delux = na téma: Jak na branding v realitách❓🤵‍♂️

Co se dozvíte v našem rozhovoru❓

✅ Co to znamená branding❓

✅ Jak vznikl název RE/MAX❓

✅ Jak vzniklo logo balónu R/M❓

✅ Kdy dělat rebranding❓

✅ Jak správně uchopit brand realitního makléře❓

✅ V jaké fázi se začít věnovat vlastnímu budování brandu❓

✅ Jak si konkrétně budovat svůj brand❓

Odpovědi na tyto otázky a mnohem více se dozvíte v tomto video Delux podcastu ✔️

Video verze podcastu

Audio verze podcastu

13.3.2024

O mně

Práce realitního makléře pro mě není jen o prodeji a nákupu nemovitostí. Je to o budování dlouhodobých vztahů založených na upřímnosti, profesionalitě a podpoře. Stejně jako kvalitní stavba potřebuje pevný základ, i vztah mezi klientem a makléřem musí stát na důvěře a spolehlivosti, aby spolupráce vedla k úspěchu.

 

Mým cílem je vždy najít řešení na míru vašim potřebám a provést vás celým procesem tak, abyste se mohli soustředit na důležité věci, zatímco já se postarám o hladký a bezpečný průběh realitního procesu. Když se rozhodnete spolupracovat se mnou, získáte nejen profesionála, ale i partnera, který vám pomůže starosti hodit za hlavu.

 

Kromě svého pracovního nasazení věřím v neustálý osobní růst. Vždy se snažím posouvat své hranice – ať už ve sportu, vzdělávání se, nebo v poskytování co nejkvalitnějších služeb. Výzvy mě motivují, dodávají mému životu dynamiku a pomáhají mi neustále zlepšovat to, co dělám. Disciplína a cílevědomost jsou hodnoty, které promítám jak do své práce, tak do osobního života.

 

Pokud vás můj přístup zaujal, neváhejte mě kontaktovat. Těším se, až si společně sedneme a probereme vaši situaci – třeba u dobré kávy nebo oběda. 

Jan Nejedlý

Makléř

Certifikáty

Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.