🏡 58_Delux podcast 🔴 Jak vydělávat desítky milionů korun ročně v realitách❓💰 Americké know-how zde🔥😈

Rozhovor s 👉 Gabi Bergstrom, jednou z nejúspěšnějších realitních makléřek na světě❗️ A 👉 Tomášem Šimkem, majitelem realitní kanceláře RE/MAX Delux = na téma: Jak vydělávat miliony dolarů ročně v realitách 💰❓

Co se dozvíte v našem rozhovoru❓

✅ Jak se Gabi dostala do Ameriky a rozjela tam business❓

✅ Jaké jsou rozdíly v realitách v USA vs. ČR❓

✅ Jaká je konkurence makléřů ve státech❓

✅ Kdo je nejúspěšnější makléř na světě a jaký má obrat❓

✅ Jaké jsou provize v USA a kolik % prodejů je s makléřem❓

✅ Jaký marketing funguje v Americe❓

✅ Jak vydělávat miliony dolarů jako realitní makléř❓

✅ Americké realitní know-how❓

✅ Rady, tipy atp❗️

Odpovědi na tyto otázky a mnohem více se dozvíte v tomto video Delux podcastu ✔️

Video verze podcastu

Audio verze podcastu

11.10.2023

O mně

Jsem makléřka s vášní pro design a estetiku. Moje cesta k realitám začala na oděvní škole, kde jsem se naučila vnímat krásu a detaily. Tyto dovednosti nyní využívám při prodeji nemovitostí, kde každou nemovitost prezentuji v tom nejlepším světle!

 

Díky mému vzdělání v oblasti designu mám jedinečný pohled na prezentaci nemovitostí. Vím, jak zvýraznit přednosti každého prostoru a přilákat tak potenciální kupce. Každý klient je pro mě důležitý. Naslouchám vašim potřebám a přáním, abych vám mohla nabídnout řešení na míru.

 

Pomohu vám najít ideální domov nebo investiční příležitost. A díky mému oku pro detail vám pomohu připravit nemovitost na prodej tak, aby zaujala co nejvíce zájemců. Poskytuji odborné rady a podporu během celého procesu prodeje či pronájmu.

 

Pokud hledáte realitní makléřku, která kombinuje odborné znalosti s vášní pro design, neváhejte mě kontaktovat. Těším se na spolupráci s vámi!

Kamila Smolenová

Makléř

Certifikáty

Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.