Když prodáváte nemovitost, hlavním cílem je najít kupce, dohodnout se na ceně, a nakonec podepsat kupní smlouvu. S tímto vám samozřejmě pomůže realitní kancelář. Když se toto podaří, můžete si oddychnout a oslavit to, ale celý proces tím ještě nekončí. Zbývá totiž několik menších úkolů, které je ještě potřeba splnit. I s těmi by vám však měl pomoci makléř, se kterým spolupracujete!
Pojďme se tedy podívat, co je ještě potřeba zařídit po podpisu kupní smlouvy vaší nemovitosti:
Obecně platí, že by vám se vším měl pomoci váš makléř nebo realitní kancelář. Ale raději se před zahájením spolupráce zeptejte, co všechno bude jejich pomoc zahrnovat!
12.2.2021
Jsem makléřka s vášní pro design a estetiku. Moje cesta k realitám začala na oděvní škole, kde jsem se naučila vnímat krásu a detaily. Tyto dovednosti nyní využívám při prodeji nemovitostí, kde každou nemovitost prezentuji v tom nejlepším světle!
Díky mému vzdělání v oblasti designu mám jedinečný pohled na prezentaci nemovitostí. Vím, jak zvýraznit přednosti každého prostoru a přilákat tak potenciální kupce. Každý klient je pro mě důležitý. Naslouchám vašim potřebám a přáním, abych vám mohla nabídnout řešení na míru.
Pomohu vám najít ideální domov nebo investiční příležitost. A díky mému oku pro detail vám pomohu připravit nemovitost na prodej tak, aby zaujala co nejvíce zájemců. Poskytuji odborné rady a podporu během celého procesu prodeje či pronájmu.
Pokud hledáte realitní makléřku, která kombinuje odborné znalosti s vášní pro design, neváhejte mě kontaktovat. Těším se na spolupráci s vámi!