Powered by Smartsupp

🏡 61_Delux podcast 🔴 Fungování různých realitních kanceláří z pohledu makléře ✅ Pohled zevnitř RK❗️

Rozhovor s 👉 Markem Lautrbachem, čtyřletým realitním makléřem A 👉 Tomášem Šimkem, majitelem realitní kanceláře RE/MAX Delux = na téma: Rozdíly realitních kanceláří z pohledu makléře

Co se dozvíte v našem rozhovoru❓

Fungování různých RK
Přístup realitek pro nováčky
Jak si vybrat RK a kde začít
Moderní marketing makléře
Zázemí a reference různých RK
Realitní moudra a tipy pro realitní makléře❗️

Odpovědi na tyto otázky a mnohem více se dozvíte v tomto video Delux podcastu ✔️

Video verze podcastu

Audio verze podcastu

11.12.2023

O mně

Více než 20 let se pohybuji v obchodní sféře. Působila jsem ve vrcholovém managementu nadnárodních společností. Mám za sebou několik úspěšně zrealizovaných obchodů v oblasti nemovitostí v Brně, developerský projekt v centru Brna a akvizici developerského projektu Hlinky. Baví mě práce s lidmi, poznávání jejich životních příběhů a hledání vzájemné inspirace. 

 

Mým životním heslem je „kde jsou lidé, tam je cesta“. Jsem nadšeným hledačem řešení. Využívám osvědčené a moderní způsoby prezentace, aby daná nemovitost zajímavým způsobem oslovila potencionální investory. Každá nemovitost k prodeji má právě svého kupujícího a je jen v rukách šikovného a zkušeného makléře propojit kupujícího s prodávajícím, aby byla spokojenost na obou stranách.

 

Mám patnáctiletou dceru Tamarku a dospělou dceru Kristínu. Baterie mi dobíjí sport, inspiraci nacházím v přírodě a cestování. Tvořivost rozvíjím malováním a kulinářským experimentováním.

 

Ráda Vás provedu procesem koupě, prodeje, nebo pronájmu Vaší nemovitosti. Vše na vysoké profesionální úrovni a s velkou dávkou lidskosti.

Mgr. Karin Takáčová MPH.

Makléř

Certifikáty

specialista 300x300 20kb profik 76kb Silver-816x816 Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.