Když prodáváme nemovitost, náš cíl je obvykle jasný. Prodat nemovitost co nejrychleji za cenu, kterou určíme. Ne vždy se to podaří. Obecně platí, že když už se nám však daří sehnat zájemce, kteří přijdou na osobní prohlídku, je to půlka cesty k vítězství. Co však dělat, když zájemce máme, ale nakonec nikdo z nich nemovitost nekoupí? Něco je asi špatně. Nejspíše to nebude přemrštěná cena, protože tu obvykle zájemci znají už předem. Kde je tedy problém?
I když prohlídky nekončí prodejem, využijte je alespoň k tomu, abyste zjistili, proč potencionální kupci nakonec vaši nemovitost nechtějí. Získejte od nich zpětnou vazbu. Zeptejte se, proč dům nechtějí koupit, co jim vadí, a co by muselo být jinak, aby dům koupili. Nejspíše tak zjistíte, kde je zakopaný pes. Může se objevit problém, který se u zájemců opakuje. Může to být například příliš tmavý prostor, ale také to, že je kolem domu moc rušná ulice.
Když se zájemcům zdá dům moc tmavý, můžete přidat osvětlení, sundat záclony, vymalovat stěny bílou barvou. Stejně tak jde vyřešit řada dalších překážek. Když však vadí zájemcům rušná ulice, těžko s tím něco uděláte. Každopádně je dobré vědět, co lidem vadí. Když už nevíte kudy kam, vždycky pomáhá snížení prodejní ceny.
Když jste prodávali sami a nedařilo se, určitě oslovte zkušenou realitní kancelář. Je jasné, že makléř při prohlídkách zjistí od zájemců ještě více než vy. Přece jen se k němu mohou zájemci chovat jinak než přímo k majiteli. Realitka vám navíc pomůže se získáváním dalších zájemců, zlepší vaši prezentaci a pomůže vám dotáhnout prodej nemovitosti do úspěšného konce.
28.1.2021
Více než 20 let se pohybuji v obchodní sféře. Působila jsem ve vrcholovém managementu nadnárodních společností. Mám za sebou několik úspěšně zrealizovaných obchodů v oblasti nemovitostí v Brně, developerský projekt v centru Brna a akvizici developerského projektu Hlinky. Baví mě práce s lidmi, poznávání jejich životních příběhů a hledání vzájemné inspirace.
Mým životním heslem je „kde jsou lidé, tam je cesta“. Jsem nadšeným hledačem řešení. Využívám osvědčené a moderní způsoby prezentace, aby daná nemovitost zajímavým způsobem oslovila potencionální investory. Každá nemovitost k prodeji má právě svého kupujícího a je jen v rukách šikovného a zkušeného makléře propojit kupujícího s prodávajícím, aby byla spokojenost na obou stranách.
Mám patnáctiletou dceru Tamarku a dospělou dceru Kristínu. Baterie mi dobíjí sport, inspiraci nacházím v přírodě a cestování. Tvořivost rozvíjím malováním a kulinářským experimentováním.
Ráda Vás provedu procesem koupě, prodeje, nebo pronájmu Vaší nemovitosti. Vše na vysoké profesionální úrovni a s velkou dávkou lidskosti.