Powered by Smartsupp

Jak být produktivní při práci z domova

V dnešní koronavirové době většina z nás zažila nebo ještě zažívá práci z domova. Home office se stalo oblíbené slovní spojení. Někomu to vyhovuje více, jinému méně, faktem ale je, že se i v budoucnu musí počítat s tím, že se může situace opakovat a my budeme nuceni z domu pracovat. A nejedná se zdaleka jen o makléře a lidi pracující ve světě realit. V tomto článku se podíváme na několik tipů, co dělat pro to, abychom byli při práci z domova produktivní. Pojďme se na ně podívat:

  • Izolace od rodiny. Základem soustředěné práce, která zahrnuje i telefonáty apod., je vlastní prostor, ideálně uzamykatelná pracovna. Když jsou doma i děti, je potřeba jim jasně říct, že nesmí rušit. I přesto to může být náročné.
  • Oblečení jako do práce. I když pracujeme z domu, je lepší se převléknout z pyžama do oblečení, ve kterém chodíme normálně do práce. Nemusí to být oblek, ale raději něco pohodlného. Studie ukazují, že nám to lépe pomůže se na práci soustředit, máme pocit, že jsme v práci.
  • Soustředění proti prokrastinaci. Doma nemáme přirozené pracovní prostředí, proto je těžší se soustředit. Ruší nás nejrůznější zvuky z okolních pokojů, možná nás to i táhne k prohlížení sociálních sítí, sportovních zpráv apod.
  • Nastavení harmonogramu. I když pracujeme z domu, je dobré si hned ráno ujasnit, co přesně budeme přes den v práci dělat, a kdy budeme končit. Je potřeba navodit si atmosféru, jako bychom byli v práci, protože přece jsme v práci!
  • Připravená pracovna. Vlastní pracovnu je dobré si připravit tak, aby nás v práci podporovala a zvyšovala naši produktivitu. Čistý a vyklizený stůl, žádné podněty k prokrastinaci, čerstvý vzduch, jednoduše je dobré si vytvořit co nejlepší pracovní podmínky.

Home office je pro mnohé oříšek hlavně z hlediska produktivity práce. Dobrou přípravou je možné svou práci zefektivnit. Zamyslete se, co v domácí pracovně zlepšit a jak si práci z domova nastavit. Uvidíte, že najdete rezervy, které se dají celkem lehce odstranit.

2.9.2020

O mně

Více než 20 let se pohybuji v obchodní sféře. Působila jsem ve vrcholovém managementu nadnárodních společností. Mám za sebou několik úspěšně zrealizovaných obchodů v oblasti nemovitostí v Brně, developerský projekt v centru Brna a akvizici developerského projektu Hlinky. Baví mě práce s lidmi, poznávání jejich životních příběhů a hledání vzájemné inspirace. 

 

Mým životním heslem je „kde jsou lidé, tam je cesta“. Jsem nadšeným hledačem řešení. Využívám osvědčené a moderní způsoby prezentace, aby daná nemovitost zajímavým způsobem oslovila potencionální investory. Každá nemovitost k prodeji má právě svého kupujícího a je jen v rukách šikovného a zkušeného makléře propojit kupujícího s prodávajícím, aby byla spokojenost na obou stranách.

 

Mám patnáctiletou dceru Tamarku a dospělou dceru Kristínu. Baterie mi dobíjí sport, inspiraci nacházím v přírodě a cestování. Tvořivost rozvíjím malováním a kulinářským experimentováním.

 

Ráda Vás provedu procesem koupě, prodeje, nebo pronájmu Vaší nemovitosti. Vše na vysoké profesionální úrovni a s velkou dávkou lidskosti.

Mgr. Karin Takáčová MPH.

Makléř

Certifikáty

specialista 300x300 20kb profik 76kb Silver-816x816 Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.