Prodej každé nemovitosti ovlivňuje spousta faktorů. Mezi ty základní patří stav nemovitosti, přesná lokalita, typ nemovitosti, prodejní cena a i to, jak je nemovitost na prodej připravena. Když rozdělíme nemovitosti na byty a rodinné domy, pak mluví statistiky jasně. V Brně a blízkém okolí se průměrná doba prodeje pohybuje u bytů kolem 2 až 4 měsíců, u rodinných domů pak kolem 7 měsíců. Když se jedná o atraktivní nabídku, může to být samozřejmě mnohem rychlejší. A naopak když někdo prodává za přemrštěnou cenu, nemusí najít kupce vůbec. Jedná se o čas, do kdy dostane prodávající peníze na účet od spuštění inzerce.
Statistiky i praxe jasně ukazují, že když prodáváte s realitní kanceláří nebo makléřem v zádech, celý proces prodeje je rychlejší. Obecně platí, že máte lepší prezentaci nemovitosti, ta se dostane přes profesionální inzerci k více zájemcům, makléř vám pomůže k nastavení optimální prodejní ceny, pomůže s přípravou nemovitosti k prodeji a celkově vás bezpečně provede celým prodejem nemovitosti.
Když opravdu potřebujete peníze co nejdříve, můžete to zkusit zase s realitkou. Když se jí bude vaše nemovitost (a prodejní cena) zamlouvat, může vám nabídnout přímý výkup, což je okamžitý nákup nemovitosti. Realitní kancelář od vás nemovitost odkoupí, a až pak si ji připraví, vytvoří prezentaci a začne ji sama prodávat s tím, že věří, že ji prodá ještě výhodněji. Vy máte své peníze hned a realitka na tom také vydělá. Spokojené jsou obě strany.
Statistiky sice hovoří u bytů o 2 až 4 měsících, ale v poslední době se vše ještě zrychluje. Investoři mají zájem především o byty, které jdou v Brně na dračku. U rodinných domů zase takový posun není, ale je celkem jisté, že svého kupce s pomocí šikovné realitky najdete.
3.5.2021
Více než 20 let se pohybuji v obchodní sféře. Působila jsem ve vrcholovém managementu nadnárodních společností. Mám za sebou několik úspěšně zrealizovaných obchodů v oblasti nemovitostí v Brně, developerský projekt v centru Brna a akvizici developerského projektu Hlinky. Baví mě práce s lidmi, poznávání jejich životních příběhů a hledání vzájemné inspirace.
Mým životním heslem je „kde jsou lidé, tam je cesta“. Jsem nadšeným hledačem řešení. Využívám osvědčené a moderní způsoby prezentace, aby daná nemovitost zajímavým způsobem oslovila potencionální investory. Každá nemovitost k prodeji má právě svého kupujícího a je jen v rukách šikovného a zkušeného makléře propojit kupujícího s prodávajícím, aby byla spokojenost na obou stranách.
Mám patnáctiletou dceru Tamarku a dospělou dceru Kristínu. Baterie mi dobíjí sport, inspiraci nacházím v přírodě a cestování. Tvořivost rozvíjím malováním a kulinářským experimentováním.
Ráda Vás provedu procesem koupě, prodeje, nebo pronájmu Vaší nemovitosti. Vše na vysoké profesionální úrovni a s velkou dávkou lidskosti.