Povolání makléře přitahuje ženy i muže. Je to práce pro obě pohlaví. Jestli jsou však úspěšnější muži nebo ženy nelze jednoznačně rozhodnout. Vždy záleží totiž na schopnostech a vlastnostech každého člověka. Makléř musí být pracovitý, pečlivý, organizovaný, spolehlivý, měl by se obklopit schopnými lidmi, vzdělávat se, a používat selský rozum. Všechny tyto vlastnosti mohou mít samozřejmě muži i ženy. Přece jen tady však určité rozdíly jsou.
Logicky vás napadne, že díky tomu, že makléři jednají osobně s lidmi, s prodejci, kupujícími, pronajímateli i nájemci, mají atraktivní ženy výhodu. Reality totiž mnohem častěji prodávají i kupují muži. A je jasné, že muži rádi jednají s atraktivní ženou. Může to být opravdu drobná výhoda, ale nakonec stejně rozhodují schopnosti a profesionalita. Prodej nebo nákup nemovitosti je totiž velký krok, jde o hodně peněz, a proto je na prvním místě pro všechny klienty důvěryhodnost.
Výhoda mužů se někdy projevuje v tom, že muži makléři obvykle lépe rozumí technickým věcem kolem nemovitostí. Není to tak samozřejmě vždy, ale obecně bývají muži praktičtější, což se hlavně při představení nemovitostí hodí. Když však dělá žena makléřku, nemovitostem včetně technických prvků pak většinou také rozumí.
V praxi se ukazuje, že pohlaví opravdu o kvalitě makléře nerozhoduje. Je jasné, že ženy a muži fungují trochu jinak, ale opravdu zde rozhodují hlavně schopnosti a vlastnosti makléře. Pro klienty je nakonec úplně jedno, jestli jedná s mužem nebo se ženou, důležité jsou totiž výsledky – jak rychle a za kolik nemovitost makléř prodá, jestli sežene vhodnou nemovitost, zda najde spolehlivé nájemníky apod. Nikdo neřeší, jestli mu pomohl makléř – muž nebo makléř – žena!
15.10.2020
Více než 20 let se pohybuji v obchodní sféře. Působila jsem ve vrcholovém managementu nadnárodních společností. Mám za sebou několik úspěšně zrealizovaných obchodů v oblasti nemovitostí v Brně, developerský projekt v centru Brna a akvizici developerského projektu Hlinky. Baví mě práce s lidmi, poznávání jejich životních příběhů a hledání vzájemné inspirace.
Mým životním heslem je „kde jsou lidé, tam je cesta“. Jsem nadšeným hledačem řešení. Využívám osvědčené a moderní způsoby prezentace, aby daná nemovitost zajímavým způsobem oslovila potencionální investory. Každá nemovitost k prodeji má právě svého kupujícího a je jen v rukách šikovného a zkušeného makléře propojit kupujícího s prodávajícím, aby byla spokojenost na obou stranách.
Mám patnáctiletou dceru Tamarku a dospělou dceru Kristínu. Baterie mi dobíjí sport, inspiraci nacházím v přírodě a cestování. Tvořivost rozvíjím malováním a kulinářským experimentováním.
Ráda Vás provedu procesem koupě, prodeje, nebo pronájmu Vaší nemovitosti. Vše na vysoké profesionální úrovni a s velkou dávkou lidskosti.