Topování nemovitostí na internetu je nejčastější příplatková služba u drtivé většiny realitních serverů. Znamená to, že topováním dostanete svůj inzerát výše, v danou chvíli na první pozici mezi podobnými nemovitostmi. Na prvním místě zůstane do doby, než se před ni dostane jiná nabídka stejným způsobem. Čím je váš inzerát výše, tím větší je šance, že na něj potenciální kupci kliknou a nemovitost si prohlédnou.
Topování (neboli někdy i hopování) si platí realitní kanceláře nebo i lidé, kteří prodávají nemovitosti svépomocí. Obecně platí, že se vyplatí hlavně u nemovitostí, které mají v nabídce spoustu podobných konkurentů. Například byt v Brně o velikosti 2+1 nebo 2+kk.
Statistiky a zkušenosti jasně ukazují, kdy se nejvíce vyplatí topovat. Lidé hledají nemovitosti nejvíce začátkem týdne, vyplatí se tedy topovat v neděli večer, v pondělí a v úterý ráno. Je to celkem logické, v pondělí ráno lidé přicházejí do práce a automaticky si kontrolují své věci na internetu, tedy i realitní servery. V neděli odpoledne mají lidé zase volno a klid, což jim dává čas se mrknout na realitní servery.
Statistiky také ukazují, že lidé nejčastěji vyhledávají nemovitosti večer, tedy mezi 19 a 21 hodinou. To znamená, že je nejlepší topovat své inzeráty v neděli, v pondělí a v úterý před 19 hodinou. To jsou však jen statistiky, nejlepší je si topování vyzkoušet a sami uvidíte, kdy se nejvíce vyplatí, kdy vydrží vaše nemovitost na předních příčkách nejdéle.
Ještě lepší je oslovit zkušenou realitní kancelář, která má účinné topování zahrnuto do svých služeb!
25.1.2021
Více než 20 let se pohybuji v obchodní sféře. Působila jsem ve vrcholovém managementu nadnárodních společností. Mám za sebou několik úspěšně zrealizovaných obchodů v oblasti nemovitostí v Brně, developerský projekt v centru Brna a akvizici developerského projektu Hlinky. Baví mě práce s lidmi, poznávání jejich životních příběhů a hledání vzájemné inspirace.
Mým životním heslem je „kde jsou lidé, tam je cesta“. Jsem nadšeným hledačem řešení. Využívám osvědčené a moderní způsoby prezentace, aby daná nemovitost zajímavým způsobem oslovila potencionální investory. Každá nemovitost k prodeji má právě svého kupujícího a je jen v rukách šikovného a zkušeného makléře propojit kupujícího s prodávajícím, aby byla spokojenost na obou stranách.
Mám patnáctiletou dceru Tamarku a dospělou dceru Kristínu. Baterie mi dobíjí sport, inspiraci nacházím v přírodě a cestování. Tvořivost rozvíjím malováním a kulinářským experimentováním.
Ráda Vás provedu procesem koupě, prodeje, nebo pronájmu Vaší nemovitosti. Vše na vysoké profesionální úrovni a s velkou dávkou lidskosti.