Ve světě realit jsou lidé velmi obezřetní. Jde o velké peníze, často se jedná o celoživotní úspory nebo částky, které jsou úplně mimo běžnou realitu lidí. O to důležitější je důvěryhodnost a dobré jméno realitní kanceláře, se kterou prodávající nebo kupující spolupracují. Obzvláště v této složité koronavirové době lidé svěřují své nemovitosti mnohem raději realitním kancelářím známých značek, než nováčkům či neznámým makléřům. Je to logické, což vidí i makléři, kteří často právě pod známé brandy míří.
Velkou výhodou velkých značek jako je třeba REMAX je skutečnost, že makléře podporuje profesionální tým – právníci, fotografové, IT pracovníci, zkušenější makléři apod. Kvalita marketingu, prezentace i zabezpečení celé transakce je na velmi vysoké úrovni. Když k tomu přidáte dobré jméno, které zaručuje, že se klient s takovou realitkou nespálí, pak je jasné, že jsou tito makléři úspěšnější.
Z hlediska motivace makléřů zde hraje roli i zajímavá a logická statistika. Makléři pod silným brandem si vydělají více než makléři, kteří jedou sami na sebe, nebo pracují pro neznámou lokální realitní kancelář. To může být klientům jedno, protože pro ně je nejdůležitější kvalita služby, ale pro makléře je to signál k tomu, aby svou kariéru spojili se silnou značkou.
I když je makléř sebelepší, má výborné reference a v oboru se mu daří, stejně má lehkou nevýhodu oproti silným značkám. Tou je důvěryhodnost na první pohled. Většina lidí je dnes plná strachů a proto raději zvolí známé jméno, než šikovného makléře, který dělá sám na sebe. Je to trochu škoda, ale v praxi to tak bývá. Faktem však je, že když je makléř šikovný, bezpečně se uživí i na volné noze. Při spolupráci se silným partnerem se mu však může dařit ještě mnohem lépe!
31.10.2020
Více než 20 let se pohybuji v obchodní sféře. Působila jsem ve vrcholovém managementu nadnárodních společností. Mám za sebou několik úspěšně zrealizovaných obchodů v oblasti nemovitostí v Brně, developerský projekt v centru Brna a akvizici developerského projektu Hlinky. Baví mě práce s lidmi, poznávání jejich životních příběhů a hledání vzájemné inspirace.
Mým životním heslem je „kde jsou lidé, tam je cesta“. Jsem nadšeným hledačem řešení. Využívám osvědčené a moderní způsoby prezentace, aby daná nemovitost zajímavým způsobem oslovila potencionální investory. Každá nemovitost k prodeji má právě svého kupujícího a je jen v rukách šikovného a zkušeného makléře propojit kupujícího s prodávajícím, aby byla spokojenost na obou stranách.
Mám patnáctiletou dceru Tamarku a dospělou dceru Kristínu. Baterie mi dobíjí sport, inspiraci nacházím v přírodě a cestování. Tvořivost rozvíjím malováním a kulinářským experimentováním.
Ráda Vás provedu procesem koupě, prodeje, nebo pronájmu Vaší nemovitosti. Vše na vysoké profesionální úrovni a s velkou dávkou lidskosti.