Sociální sítě dnes hýbou světem. A byla by škoda je nevyužít i při prodeji nemovitosti. Stačí udělat povedené fotky, video a virtuální prohlídku - přidat zajímavý popis a už můžete mini inzerát šířit po sociálních sítích. V praxi tak lidé velmi často vlastní nemovitosti nabízejí. Pravdou je, že sociální sítě využívají i profesionální realitní kanceláře, které dokážou vytvořit ještě lepší prezentaci včetně videoprohlídek nebo praktických půdorysů.
Ideální je oslovit renomovanou realitní kancelář, která vytvoří perfektní prezentaci a pomůže vám určit optimální prodejní cenu. Moc se nehodí, když se šíří více typů inzerátů na jednu nemovitost, lepší je, když sdílíte jen jednu, případně více verzí jedné prezentace (například dlouhou a zkrácenou). Když je více různých inzerátů, vypadá to nedůvěryhodně.
Krátká prezentace i s fotkami a cenou se dá skvěle šířit přes Facebook, Instagram a další kanály. Přiložený odkaz může vést zase na videoprezentaci na YouTube. A věřte tomu, že právě na sociálních sítích je spousta potencionálních zájemců, kteří by se jinak o vaší prezentaci nedozvěděli.
Základním motivem použití sociálních sítí je samozřejmě zvýšení dosahu inzerce. Technologie jdou kupředu, prezentace nemovitosti tak může být perfektní, zajímavá i vtipná. Ale musí se dostat k lidem. A v tom jsou sociální sítě nedocenitelné. Oslovíte tak mnohem více zájemců. V neposlední řadě tak urychlíte prodej nemovitosti a zaujmete i mladší generaci, která slyší hlavně na atraktivní a moderní formu komunikace. Využijte sílu sociálních sítí, ideálně ve spolupráci s profesionály!
3.11.2020
Více než 20 let se pohybuji v obchodní sféře. Působila jsem ve vrcholovém managementu nadnárodních společností. Mám za sebou několik úspěšně zrealizovaných obchodů v oblasti nemovitostí v Brně, developerský projekt v centru Brna a akvizici developerského projektu Hlinky. Baví mě práce s lidmi, poznávání jejich životních příběhů a hledání vzájemné inspirace.
Mým životním heslem je „kde jsou lidé, tam je cesta“. Jsem nadšeným hledačem řešení. Využívám osvědčené a moderní způsoby prezentace, aby daná nemovitost zajímavým způsobem oslovila potencionální investory. Každá nemovitost k prodeji má právě svého kupujícího a je jen v rukách šikovného a zkušeného makléře propojit kupujícího s prodávajícím, aby byla spokojenost na obou stranách.
Mám patnáctiletou dceru Tamarku a dospělou dceru Kristínu. Baterie mi dobíjí sport, inspiraci nacházím v přírodě a cestování. Tvořivost rozvíjím malováním a kulinářským experimentováním.
Ráda Vás provedu procesem koupě, prodeje, nebo pronájmu Vaší nemovitosti. Vše na vysoké profesionální úrovni a s velkou dávkou lidskosti.