Abyste prodali svou nemovitost co nejvýhodněji, budete nejspíše spolupracovat s realitní kanceláří. Existují různé marketingové metody, jak nemovitost prodat, jednou z nich je i tvorba vlastních webových stránek této nabízené nemovitosti. Díky webové stránce lidem sdělíte veškeré informace o tom, co nabízíte, na jednom místě. Přehledně je shromáždíte a ušetříte spoustu času sobě i zájemci. Pojďme se podívat, co by mělo na těchto webových stránkách být.
Web by měl být jednoduchý a hlavně přehledný. Měly by tam být uvedeny veškeré podstatné informace, které se k prodeji vážou. Základem je galerie profesionálních fotografií, popis nemovitosti a okolí, videoprohlídka plus ideálně i letecké záběry z dronu. To vše zájemce ocení. V popisu je dobré zmínit, čím je nemovitost zajímavá, a proč by si ji člověk měl koupit. Samozřejmě tam budou i základní informace jako je dopravní dostupnost, občanská vybavenost, zajímavosti v okolí apod.
Díky vlastním webovým stránkám bude jednodušší propagace nemovitosti. Funguje to obvykle tak, že realitní kancelář zajistí propagaci přes všechny její kanály, což jsou realitní servery, databáze investorů, sociální sítě a mnohé další. Webová stránka vypadá mnohem lépe než klasický inzerát, nemluvě o tom, že na ní může být mnohem více fotek i informací a ozvou se tak jen opravdu vážní zájemci, což šetří čas všem zúčastněným stranám.
S tvorbou webu vám samozřejmě zase pomůže vybraná realitní kancelář, která zajistí i profesionální přípravu nemovitosti k prodeji (homestaging), fotografa i vše ostatní.
13.6.2021
K realitám jsem se dostala v době, kdy jsem řešila těžkou životní situaci. Práce s nemovitostmi byla vždy mým snem a v době, kdy jsem hledala takovou práci, abych byla časově nezávislá kvůli dětem, přišla nabídka z RE/MAX Delux. Koncept RE/MAXu, který je založený na neustálém vzdělávání a mnohaletých zkušenostech mě uchvátil natolik, že jsem neváhala. Chci pomáhat lidem a to se mi splnilo, pomáhám lidem plnit sny o bydlení, což je základ pro jejich pohodu a štěstí.
Práce s realitami není jen práce, je to životní styl, neustálé řešení nových a nových situací spojených s prodejem a převodem nemovitostí. A to mě moc baví, žádný stereotyp. Ke každému klientovi přistupuji individuálně s ohledem na jeho potřeby.
Pokud i Vy chcete prodat svoji nemovitost v co nejkratším čase a za co nejvyšší cenu, tak mě neváhejte kontaktovat. Ráda si s Vámi domluvím osobní schůzku, na které probereme veškeré možnosti spolupráce :)