🏡 33_Delux podcast 🔴 Jak vypadala krize v 🇺🇸 USA❓Současná nemovitostní recese vs. minulá❓Predikce ✅❓

Rozhovor s 👉 Mgr. Petrem Němcem, dlouholetým úspěšným realitním makléřem a 👉 Tomášem Šimkem, majitelem realitní kanceláře RE/MAX Delux = na téma: Krize v USA současná vs. minulá❓

 

Co se dozvíte v našem rozhovoru❓

✅ Jaká byla minulá krize v USA v letech cca 2008❓

✅ Je teď USA v recesi❓

✅ Jaké jsou podoby minulé krize se současností❓

✅ O kolik % v minulé krizi klesly ceny nemovitostí❓

✅ Jak dlouho trvala minulá krize v USA❓

✅ Data, grafy a spekulace❓

✅ Aplikace na trh v ČR❓

✅ Co se dá očekávat do budoucna❓

Odpovědi na tyto otázky a mnohem více se dozvíte v tomto video Delux podcastu ✔️

Video verse podcastu

Audioverse podcastu

31.10.2022

O mně

 

K realitám jsem se dostala v době, kdy jsem řešila těžkou životní situaci. Práce s nemovitostmi byla vždy mým snem a v době, kdy jsem hledala takovou práci, abych byla časově nezávislá kvůli dětem, přišla nabídka z RE/MAX Delux. Koncept RE/MAXu, který je založený na neustálém vzdělávání a mnohaletých zkušenostech mě uchvátil natolik, že jsem neváhala. Chci pomáhat lidem a to se mi splnilo, pomáhám lidem plnit sny o bydlení, což je základ pro jejich pohodu a štěstí.

 

Práce s realitami není jen práce, je to životní styl, neustálé řešení nových a nových situací spojených s prodejem a převodem nemovitostí. A to mě moc baví, žádný stereotyp. Ke každému klientovi přistupuji individuálně s ohledem na jeho potřeby.

 

Pokud i Vy chcete prodat svoji nemovitost v co nejkratším čase a za co nejvyšší cenu, tak mě neváhejte kontaktovat. Ráda si s Vámi domluvím osobní schůzku, na které probereme veškeré možnosti spolupráce :)

Lada Peková

Makléř

Certifikáty

Certifikovaný-makléř-2_rgb realitn_profesion_l_cmyk 1. STUPEŇ - Jan Konečný REMAX 195x200_RMX_Aukcni_specialista Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.