Jak zvýšit cenu své nemovitosti

Když se chystáte prodat nemovitost, nebo alespoň přemýšlíte o tom, že byste ji možná jednoho dne prodali, pak stojí za to promyslet, jestli nezkusit nějak elegantně zvýšit její cenu. Velmi často stačí jen malá investice k tomu, aby byla nemovitost výrazně atraktivnější a tím pádem i dražší. V tomto článku se tedy podíváme na několik tipů, jak zvýšit cenu své nemovitosti:

  • Placený home staging. V dnešní době je možnost investovat do profesionální přípravy nemovitosti k prodeji (home staging). Firma vám pomůže vyklidit dům nebo bvyt, a naaranžovat jej tak, aby potenciální zájemce zaujal. S home stagingem vám pomůže i zkušená realitní kancelář.
  • Vylepšit kuchyň - srdce domu. Kuchyň je to hlavní, na co se kupující zaměří. Můžete do své kuchyně něco málo zainvestovat, aby zářila a vypadala nověji, než opravdu je. Můžete nově natřít kuchyňskou linku, můžete použít pěkné a stylové samolepící tapety, nebo přidat elegantní osvětlení.
  • Pozvat si zahradníky. První dojem je při prodeji nemovitosti velmi důležitý. A zahradu uvidí u rodinného domu jako první. Navíc spousta lidí se dívá hlavně na zahradu. Proto se vyplatí investovat do zahradnické firmy. Prořežou vám stromy, přeplejou okrasné záhony, jednoduše mohou vaši zahradu i kompletně proměnit. Není to zadarmo, ale upravená zahrada udělá obrovský dojem.
  • Zasklít balkón či lodžii. Když se nechystáte odstěhovat hned, ale budete v bytě či domě ještě bydlet, klidně zainvestuje do zasklení balkónu. Jednak jej budete moci lépe sami využívat, ale také tím objektivně zvýšíte hodnotu bytu. Zasklení se každopádně projeví na prodejní ceně, plus budete mít výhodu před ostatními srovnatelnými nemovitostmi.
  • Investovat do instalatéra a elektrikáře. Když vaši nemovitost projde instalatér a elektrikář, určitě budou schopni vylepšit některé detaily. Někde přidat zásuvku, jinde navrhnout lepší osvětlení. Takové detaily pak kupující zaujmou, a získáte si je na svou stranu. A ve výsledku prodáte svou nemovitost rychleji a za více peněz.

Nechte si poradit, jak v praxi zvýšit hodnotu své nemovitosti ideálně od zkušeného makléře.

8.2.2021

O mně

Bydlím již několik let ve vinařské vesnici Dolní Dunajovice u Mikulova. Je to krásné místo obklopené vinohrady, ideální pro klidný život s rodinou. S manželem Markem máme dva syny a dceru. Miluji atmosféru při sklizni hroznů a celý proces výroby vína. Je to pro mě součást života ve vinařské vesnici, kde jsem doma.

 

Už od mládí mě bavila představa vlastního podnikání a svoboda kterou mi to dávalo. Ve dvaceti jsem se rozhodla k prvnímu kroku a začala jsem podnikat. Nedělám věci napůl a snažím se dosáhnout co nejlepších výsledků. Zároveň si uvědomuji důležitost týmové práce, proto jsem si zvolila společnost RE/MAX jednu z nejsilnějších značek na trhu s realitami. Je pro mě důležité se neustále vzdělávat, a to se mi v RE/MAXu dostává v nejvyšší kvalitě.

 

Jsem komunikativní a přátelská. S klienty si držím přátelský přístup založený na důvěře. Dobré vztahy a spokojenost zákazníků jsou pro mě klíčové. U realit mohu klientům pomáhat najít jejich vysněný domov. Uvědomuji si, jak důležité je mít vlastní bydlení a jak reality ovlivňují každodenní život lidí. Ráda Vám pomohu s tímto životním krokem!

 

Zajistím pro Vás komplexní servis zahrnující: oceňování nemovitostí, přípravu inzerátu a prezentaci na internetu, zprostředkování kontaktů s potencionálními kupujícími nebo prodávajícími a právní servis při transakci.

 

Spolehlivost, serióznost a diskrétnost jsou pro mě základ!

 

V případě zájmu o prodej či koupi nemovitosti se na mě neváhejte obrátit. Budu pro Vás ráda k dispozici se svými zkušenostmi a znalosti trhu. Zavolejte nebo pište, budu se těšit na spolupráci!

 

“Domov je místo, kde začíná náš příběh.“

 

 

Lenka Šomanová

Makléř

Certifikáty

195x200_RMX_Aukcni_specialista rmx-cms 1. STUPEŇ - Jan Konečný REMAX Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.