Sociální sítě v realitách – jaký mají vliv na prodej nemovitosti

Sociální sítě dnes hýbou světem. A byla by škoda je nevyužít i při prodeji nemovitosti. Stačí udělat povedené fotky, video a virtuální prohlídku - přidat zajímavý popis a už můžete mini inzerát šířit po sociálních sítích. V praxi tak lidé velmi často vlastní nemovitosti nabízejí. Pravdou je, že sociální sítě využívají i profesionální realitní kanceláře, které dokážou vytvořit ještě lepší prezentaci včetně videoprohlídek nebo praktických půdorysů.

Facebook, Instagram, YouTube a další kanály

Ideální je oslovit renomovanou realitní kancelář, která vytvoří perfektní prezentaci a pomůže vám určit optimální prodejní cenu. Moc se nehodí, když se šíří více typů inzerátů na jednu nemovitost, lepší je, když sdílíte jen jednu, případně více verzí jedné prezentace (například dlouhou a zkrácenou). Když je více různých inzerátů, vypadá to nedůvěryhodně.

Krátká prezentace i s fotkami a cenou se dá skvěle šířit přes Facebook, Instagram a další kanály. Přiložený odkaz může vést zase na videoprezentaci na YouTube. A věřte tomu, že právě na sociálních sítích je spousta potencionálních zájemců, kteří by se jinak o vaší prezentaci nedozvěděli.

Zvýšíte dosah inzerce

Základním motivem použití sociálních sítí je samozřejmě zvýšení dosahu inzerce. Technologie jdou kupředu, prezentace nemovitosti tak může být perfektní, zajímavá i vtipná. Ale musí se dostat k lidem. A v tom jsou sociální sítě nedocenitelné. Oslovíte tak mnohem více zájemců. V neposlední řadě tak urychlíte prodej nemovitosti a zaujmete i mladší generaci, která slyší hlavně na atraktivní a moderní formu komunikace. Využijte sílu sociálních sítí, ideálně ve spolupráci s profesionály!

3.11.2020

O mně

Bydlím již několik let ve vinařské vesnici Dolní Dunajovice u Mikulova. Je to krásné místo obklopené vinohrady, ideální pro klidný život s rodinou. S manželem Markem máme dva syny a dceru. Miluji atmosféru při sklizni hroznů a celý proces výroby vína. Je to pro mě součást života ve vinařské vesnici, kde jsem doma.

 

Už od mládí mě bavila představa vlastního podnikání a svoboda kterou mi to dávalo. Ve dvaceti jsem se rozhodla k prvnímu kroku a začala jsem podnikat. Nedělám věci napůl a snažím se dosáhnout co nejlepších výsledků. Zároveň si uvědomuji důležitost týmové práce, proto jsem si zvolila společnost RE/MAX jednu z nejsilnějších značek na trhu s realitami. Je pro mě důležité se neustále vzdělávat, a to se mi v RE/MAXu dostává v nejvyšší kvalitě.

 

Jsem komunikativní a přátelská. S klienty si držím přátelský přístup založený na důvěře. Dobré vztahy a spokojenost zákazníků jsou pro mě klíčové. U realit mohu klientům pomáhat najít jejich vysněný domov. Uvědomuji si, jak důležité je mít vlastní bydlení a jak reality ovlivňují každodenní život lidí. Ráda Vám pomohu s tímto životním krokem!

 

Zajistím pro Vás komplexní servis zahrnující: oceňování nemovitostí, přípravu inzerátu a prezentaci na internetu, zprostředkování kontaktů s potencionálními kupujícími nebo prodávajícími a právní servis při transakci.

 

Spolehlivost, serióznost a diskrétnost jsou pro mě základ!

 

V případě zájmu o prodej či koupi nemovitosti se na mě neváhejte obrátit. Budu pro Vás ráda k dispozici se svými zkušenostmi a znalosti trhu. Zavolejte nebo pište, budu se těšit na spolupráci!

 

“Domov je místo, kde začíná náš příběh.“

 

 

Lenka Šomanová

Makléř

Certifikáty

195x200_RMX_Aukcni_specialista rmx-cms 1. STUPEŇ - Jan Konečný REMAX Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.