13_Delux podcast. Stavební pozemky! Jak správně koupit a prodat stavební pozemek a nespálit se❓✅

Rozhovor s Lukášem Neumannem, realitním makléřem, který se specializuje na pozemky a Tomášem Šimkem, majitelem realitní kanceláře RE/MAX Delux = na téma: Jak poznat stavební pozemek❓✅ A na co si dát pozor❗️

Co se dozvíte v našem rozhovoru❓

✅ Co je to územní plán a kde ho najít❓

✅ Na co si dát pozor při koupi/prodeji stavebního pozemku❓

✅ Co je to koeficient zastavitelnosti pozemku❓

✅ Jaké jsou omezení pozemků❓

✅ A co zasíťování? Elektřina, plyn, vodovod, kanalizace❓

✅ Typ a účel možné stavby❓

✅ Tvar pozemku atd.❗️

Odpovědi na tyto otázky a mnohem více se dozvíte v tomto video Delux podcastu ✔️

 

Video verse podcastu

Audioverse pocastu

6.5.2022

O mně

 

K realitám mě přivedl můj dlouholetý kamarád, který je zároveň majitelem kanceláře RE/MAX Delux, ve které v současné době působím. Jedním z hlavních principů realitní činnosti je i práce s lidmi, a to byl i ten hlavní důvod proč jsem si tento obor vybral!

 

Rád poznávám nové lidi a baví mě práce s nimi. Jsem člověk jako každý jiný a myslím si o sobě, že se dokážu vcítit do druhých, abych dobře pochopil jejich potřeby a přání. Právě tento fakt mě ujišťuje v tom, že jsem schopný každému svému klientovi poskytnout maximální pomoc jak po profesní, tak i po osobní stránce.

 

Doposud jsem podnikal v oboru dopravy a logistiky a založil svojí spediční firmu. Vím, že v tomto oboru jsem byl opravdu schopný. Reality pro mne byly ze začátku výzva, a nakonec se mi podařilo stát se jedním z Top makléřů sítě RE/MAX!

 

Každá nová zakázka, klient nebo nemovitost je pro mě motivací k tomu, být jeden z nejlepších ve svém oboru.

Lukáš Neumann

Makléř

Certifikáty

Certifikovaný-makléř-2_rgb 100_percent certifikat makler roku III misto 2020 realitn_profesion_l_cmyk rmx-cms Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.