🏡 24_Delux podcast 🔴 Provize realitní kanceláře ✅ Proč je často 5 % + DPH málo❓Jaké jsou náklady RK❓

Rozhovor s 👉 Romanem Havlíčkem, podnikatelem v nemovitostech již od roku 1992 a 👉 Tomášem Šimkem, majitelem realitní kanceláře RE/MAX Delux = na téma: Jaká je férová provize realitní kanceláře❓ A co by měla provize makléře obsahovat❓

 

Co se dozvíte v našem rozhovoru❓

✅ Je provize 5 % + DPH spravedlivá❓

✅ Co by měla obsahovat služba realitního makléře❓

✅ Kdy je výše provize neadekvátní❓

✅ Jaké jsou náklady makléře❓

✅ Přímé a nepřímé náklady obchodního případu❓

✅ Co by si měl ještě podnikatel započíst do své marže❓

✅ Dva typy makléřů nováčků, když vstupují do realit❓

Odpovědi na tyto otázky a mnohem více se dozvíte v tomto video Delux podcastu ✔️

 

Video verse podcastu

 

Audio verse podcastu

9.8.2022

O mně

 

K realitám mě přivedl můj dlouholetý kamarád, který je zároveň majitelem kanceláře RE/MAX Delux, ve které v současné době působím. Jedním z hlavních principů realitní činnosti je i práce s lidmi, a to byl i ten hlavní důvod proč jsem si tento obor vybral!

 

Rád poznávám nové lidi a baví mě práce s nimi. Jsem člověk jako každý jiný a myslím si o sobě, že se dokážu vcítit do druhých, abych dobře pochopil jejich potřeby a přání. Právě tento fakt mě ujišťuje v tom, že jsem schopný každému svému klientovi poskytnout maximální pomoc jak po profesní, tak i po osobní stránce.

 

Doposud jsem podnikal v oboru dopravy a logistiky a založil svojí spediční firmu. Vím, že v tomto oboru jsem byl opravdu schopný. Reality pro mne byly ze začátku výzva, a nakonec se mi podařilo stát se jedním z Top makléřů sítě RE/MAX!

 

Každá nová zakázka, klient nebo nemovitost je pro mě motivací k tomu, být jeden z nejlepších ve svém oboru.

Lukáš Neumann

Makléř

Certifikáty

Certifikovaný-makléř-2_rgb 100_percent certifikat makler roku III misto 2020 realitn_profesion_l_cmyk rmx-cms Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.