🏡 49_Delux podcast 🔴 ❤️ Je lepší inzerce nemovitosti včetně provize RK❓A proč vyžadovat exkluzivitu❓

Rozhovor s 👉 Ivo Bauerem, makléřem jíž 12. rok v realitách a 👉 Tomášem Šimkem, majitelem realitní kanceláře RE/MAX Delux = na téma: Provize včetně kupní ceny a exkluzivita❗️

Co se dozvíte v našem rozhovoru❓

✅ Proč je lepší uvádět provizi včetně KC❓

✅ A proč chtít pouze exkluzivitu❓

✅ Reálné zkušenosti z praxe❗️

✅ Transparentnost při realitní transakci❓

✅ Pravidla srealit.cz❓

✅ Kdo je opravdový makléř❓

✅ Jak reálně funguje trh na Moravě❓

✅ Jaké jsou výhody pro prodávajícího a kupujícího❓

✅ A další postřehy❗️

Odpovědi na tyto otázky a mnohem více se dozvíte v tomto video Delux podcastu ✔️

Video verse podcastu

Audio verse podcastu

4.5.2023

O mně

 

K realitám mě přivedl můj dlouholetý kamarád, který je zároveň majitelem kanceláře RE/MAX Delux, ve které v současné době působím. Jedním z hlavních principů realitní činnosti je i práce s lidmi, a to byl i ten hlavní důvod proč jsem si tento obor vybral!

 

Rád poznávám nové lidi a baví mě práce s nimi. Jsem člověk jako každý jiný a myslím si o sobě, že se dokážu vcítit do druhých, abych dobře pochopil jejich potřeby a přání. Právě tento fakt mě ujišťuje v tom, že jsem schopný každému svému klientovi poskytnout maximální pomoc jak po profesní, tak i po osobní stránce.

 

Doposud jsem podnikal v oboru dopravy a logistiky a založil svojí spediční firmu. Vím, že v tomto oboru jsem byl opravdu schopný. Reality pro mne byly ze začátku výzva, a nakonec se mi podařilo stát se jedním z Top makléřů sítě RE/MAX!

 

Každá nová zakázka, klient nebo nemovitost je pro mě motivací k tomu, být jeden z nejlepších ve svém oboru.

Lukáš Neumann

Makléř

Certifikáty

Certifikovaný-makléř-2_rgb 100_percent certifikat makler roku III misto 2020 realitn_profesion_l_cmyk rmx-cms Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.