🏡83_Delux podcast🔴 Co jsou to skryté vady nemovitostí❓Jak funguje inspekce domů a bytů❓Tipy a Triky🔥

Rozhovor s 👉 Ing. Michalem Baumannem, inspektorem nemovitostí 🛜 A 👉 Tomášem Šimkem, majitelem realitní kanceláře RE/MAX Delux na téma = Co jsou to skryté vady nemovitostí a jak je poznat 🙏

Co se dozvíte v našem rozhovoru❓

Jaké jsou nejčastější vady nemovitostí
Jaká je kvalita současných novostaveb
Jak řešit skrytou vadu a co to je
Jaké jsou obvyklé vady u nemovitostí
Kdo je to technický inspektor nemovitostí
Jaký je rozdíl mezi soudním znalcem a inspektorem
Nejčastější vady nemovitostí
A kolik stojí posudek k nemovitosti

Odpovědi na tyto otázky a mnohem více se dozvíte v tomto video Delux podcastu ✔️

Video verze podcastu

Audio verze podcast

12.2.2025

O mně

 

K realitám mě přivedl můj dlouholetý kamarád, který je zároveň majitelem kanceláře RE/MAX Delux, ve které v současné době působím. Jedním z hlavních principů realitní činnosti je i práce s lidmi, a to byl i ten hlavní důvod proč jsem si tento obor vybral!

 

Rád poznávám nové lidi a baví mě práce s nimi. Jsem člověk jako každý jiný a myslím si o sobě, že se dokážu vcítit do druhých, abych dobře pochopil jejich potřeby a přání. Právě tento fakt mě ujišťuje v tom, že jsem schopný každému svému klientovi poskytnout maximální pomoc jak po profesní, tak i po osobní stránce.

 

Doposud jsem podnikal v oboru dopravy a logistiky a založil svojí spediční firmu. Vím, že v tomto oboru jsem byl opravdu schopný. Reality pro mne byly ze začátku výzva, a nakonec se mi podařilo stát se jedním z Top makléřů sítě RE/MAX!

 

Každá nová zakázka, klient nebo nemovitost je pro mě motivací k tomu, být jeden z nejlepších ve svém oboru.

Lukáš Neumann

Makléř

Certifikáty

Certifikovaný-makléř-2_rgb 100_percent certifikat makler roku III misto 2020 realitn_profesion_l_cmyk rmx-cms Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.